Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Witam Mam problem z wyżej wymienionym silnikiem, silnik jest zamontowany w modelu Super Air. Problem polega na tym, że jeśli wyreguluje silnik w pionie to w poziomie jest przelany i potrafi gasnąć. Silnik jest zamontowany głowicą do dołu, żeby oś zbiornika znajdowała sie na wysokości rozpylacza w gaźniku, czyli tak jak zaleca instrukcja. Instalacja jest typu ciśnieniowego, wężyk z tłumika do zbiornika i dodatkowy do tankowania zatykany na czas pracy silnika. Kombinuje już z tym silnikiem od ponad 2ch tygodni i dupa. Paliwa jakie przetestowałem to Model technics 80/20, Model technics 5% nitro, Meccano 10% nitro, Arctic Glow 10% nitro. Świeca A3 os max Całkowita długość przewodu paliwowego od smoka do króćca zasilającego to 22cm Czy w tym może być problem z przelewaniem silnika w pozycji poziomej modelu ?? Inne zachowanie silnika to że w locie poziomym potrafi przerywać tak jak by ktoś mu zapłon odcinał na czas ok 0,5-1s i tak kilkakrotnie aż do momentu kiedy silnik zgaśnie, przepustnica jest wtedy maksymalnie otwarta, świeca jest nowa wypalone 3 zbiorniki paliwa, podmieniłem na nówkę z blistra i ten sam efekt. Czy długość przewodu zasilającego ma być konkretnie określona np nie dłuższy niż ?? Dodam jeszcze że silnik odpala z ręki tak wiec zużycie raczej nie wchodzi tu w grę. Pozdrawiam
instruktor Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Używam takiego samego ST ,stosuję do niego paliwo 5 % nitro. Silnik co prawda mam poziomo cylindrem, ale reguluje go w pozycji "na kołach a potem lekko przeregulowuję na pion .No tak ,ale ja nie regulowałem go ,jak na początku poprzedniego sezonu po małej kraksie niezawinionej przezemnie
Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 Kurcze to już sam nie wiem co go boli, może ułożenie dyszy rozpylacza można ja obrócić o pewien kąt w gardzieli gaźnika (takie 2 male śrubki pod płaski śrubokręt) Jak Kolega ma zamontowany zbiornik tak jak instrukcja zaleca i jaka jest długość przewodu zasilającego ?? Jakie śmigło Kolega ma zamontowane, ja mam 11x4 APC
instruktor Opublikowano 9 Maja 2011 Opublikowano 9 Maja 2011 Zbiornik mam minimalnie pod linia gaźnika a przewód paliwowy zawsze staram sie zrobic jak najkrótszy ,ale nie naprężony(wibracja i babelki powietrza) Co do dyszy rozpylacza, to poprostu nie pamietam, ale to należało by obejrzeć i sprawdzić ustawienie ,ale minimalne odchylenie nie powinno grać roli
Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Opublikowano 9 Maja 2011 Czyli wg instrukcji os zbiornika w osi rozpylacza dopuszczalne 10 mm poniżej. Rozwiązania konstrukcyjne tego modelu to porażka oryginalnie zbiornik ma taką pletwe montażową która wchodzi we wręge oddaloną o ok 55mm od wregi silnikowej bede musial ja przyciąć żeby zbiornik dać bardziej do przodu i zakupie zbiornik w kształcie sześcianu. zeby zaoszczedzić jeszcze te 20 mm bo tyle ma ta płetwa. Przyczyna calego zamieszania z silnikiem byla zbyt dluga instalacja paliwowa.
Rekomendowane odpowiedzi