Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Witam Mam problem z wyżej wymienionym silnikiem, silnik jest zamontowany w modelu Super Air. Problem polega na tym, że jeśli wyreguluje silnik w pionie to w poziomie jest przelany i potrafi gasnąć. Silnik jest zamontowany głowicą do dołu, żeby oś zbiornika znajdowała sie na wysokości rozpylacza w gaźniku, czyli tak jak zaleca instrukcja. Instalacja jest typu ciśnieniowego, wężyk z tłumika do zbiornika i dodatkowy do tankowania zatykany na czas pracy silnika. Kombinuje już z tym silnikiem od ponad 2ch tygodni i dupa. Paliwa jakie przetestowałem to Model technics 80/20, Model technics 5% nitro, Meccano 10% nitro, Arctic Glow 10% nitro. Świeca A3 os max Całkowita długość przewodu paliwowego od smoka do króćca zasilającego to 22cm Czy w tym może być problem z przelewaniem silnika w pozycji poziomej modelu ?? Inne zachowanie silnika to że w locie poziomym potrafi przerywać tak jak by ktoś mu zapłon odcinał na czas ok 0,5-1s i tak kilkakrotnie aż do momentu kiedy silnik zgaśnie, przepustnica jest wtedy maksymalnie otwarta, świeca jest nowa wypalone 3 zbiorniki paliwa, podmieniłem na nówkę z blistra i ten sam efekt. Czy długość przewodu zasilającego ma być konkretnie określona np nie dłuższy niż ?? Dodam jeszcze że silnik odpala z ręki tak wiec zużycie raczej nie wchodzi tu w grę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Używam takiego samego ST ,stosuję do niego paliwo 5 % nitro. Silnik co prawda mam poziomo cylindrem, ale reguluje go w pozycji "na kołach a potem lekko przeregulowuję na pion .No tak ,ale ja nie regulowałem go ,jak na początku poprzedniego sezonu po małej kraksie niezawinionej przezemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Jakiej świecy kolega używa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 takiej samej jak Ty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Kurcze to już sam nie wiem co go boli, może ułożenie dyszy rozpylacza można ja obrócić o pewien kąt w gardzieli gaźnika (takie 2 male śrubki pod płaski śrubokręt) Jak Kolega ma zamontowany zbiornik tak jak instrukcja zaleca i jaka jest długość przewodu zasilającego ?? Jakie śmigło Kolega ma zamontowane, ja mam 11x4 APC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Zbiornik mam minimalnie pod linia gaźnika a przewód paliwowy zawsze staram sie zrobic jak najkrótszy ,ale nie naprężony(wibracja i babelki powietrza) Co do dyszy rozpylacza, to poprostu nie pamietam, ale to należało by obejrzeć i sprawdzić ustawienie ,ale minimalne odchylenie nie powinno grać roli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mastur Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Czyli wg instrukcji os zbiornika w osi rozpylacza dopuszczalne 10 mm poniżej. Rozwiązania konstrukcyjne tego modelu to porażka oryginalnie zbiornik ma taką pletwe montażową która wchodzi we wręge oddaloną o ok 55mm od wregi silnikowej bede musial ja przyciąć żeby zbiornik dać bardziej do przodu i zakupie zbiornik w kształcie sześcianu. zeby zaoszczedzić jeszcze te 20 mm bo tyle ma ta płetwa. Przyczyna calego zamieszania z silnikiem byla zbyt dluga instalacja paliwowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi