Malker Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Witajcie. Niestety przekonałem się, że stosowanie chińskiej elektroniki w większym modelu to wielki błąd i prędzej czy później kupi się drugi raz... Dzisiaj przy testach silnika z maski poszedł niewielki siwy dym. Odłączylem szybko zasilanie, obejrzałem regulator i silnik i co? No właśnie nic, nigdzie żadnych objaw przepalenia itp. Rozciąłem koszulke regla Turnigy 80A i wszystko czyste, nie wiem co jest pomiędzy dwoma płytkami, może tam sie stopiło coś, nawet nie śmierdzi. Podłączyłem zasilanie i wszystko działa ale niestety regulator się chyba rozprogramowuje sam bo jak raz zmienię timming jest OK, wyłącze i włącze to już przy 70% gazu jest zgrzyt silnika :? Tak sie latać nie da. Więc podjąłem decyzję aby kupić nowy ale jakiś sensowny, porządny. Co powiecie o tym? http://www.modelmotor.pl/pulso-dlu-100a-2-6-cele-li-pol-opto.html Trochę kosztuje no ale co zrobić?? I takie pytanie teoretyczno praktyczne, czy silnik 1500W może brać 78A na postoju na max gazie? Wydaję się troche dużo ale może to jest normalny prąd takich silników? http://www.modelmotor.pl/emax-gt4020-07-280g-kv620.html Taki silnik. KV620 więc może śmigło 15x8 jest za małe a za duży skok? Może założyć 16x5? Pomóżcie bo nie wiem już co robić... ehh ten mój pech.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi