Radek Oleksy Opublikowano 30 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 Njlepsza fajka do 4-taktów to fajk z OS MAxa - uzywam ich od lat. Jest specjalnie ukształtowana i ma zatrzask na świecę -obecnie uzywam w OS max FS-200 i FS-72 Fajka na świecę OS MAx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2011 No to wysyłaj mi 6szt. tych fajek i dołóż dwa hitec'i 645MG. pozdro - KrzysieK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niunio2000 Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam Jestem nowy na forum modelarstwem zajuje sie od 3 lat i chetnie czegoś nowego sie naucze i wysłucham opini bardziej doświadczonych modelarzy chciałbym sie dołączyć do dyskusji gdyż tez zaczynam składać Ki-84 jak kolega tylko z silnikiem bezynowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kankrz Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2013 Witam Wszystkich, Silnik już przykrecony. JAko klipsy świec użyłem kostek elektrycznych - świetnie się trzymają. Teraz zbiornik. Mam do Was pytanie. Chciałbym użyć zaworu do tankowania. Gdzie się go wpina ? Najbardziej pasuje mi między gażnik a smok. Wtedy dwie rurki w zbiorniku wystarczą, Niestety wydłuża się wtedy mocno droga od zbiornika do silnika czego się obawiam. Czy lepiej będzie na rurce do tankowania ? Wtedy zbiornik z trzema rurkami i jeden kruciec na zaworze muszę trwale zaślepić. Jak robicie ? pozdrawiam- Krzysiek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Na rurce do tankowania!!!, w innym przypadku bedziesz wtryskiwał paliwo do gaźnika i do zbiornika na raz. Nie powinno tak się robić bo za każdym tankowaniem będziesz przelewał silnik, a to nie zdrowe dla niego (niesprężliwość cieczy). Zrób na 3 rurce ja tak mam w swoim FW 190 również od ESM i zdaje egzamin - w końcu musi zdawać Pozdrawiam Piotrek! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Zawór do tankowania działa w ten sposób, że po włożeniu dołączonego do zestawu króćca, zawór zamyka drogę do gaźnika i paliwo płynie tylko do zbiornika i taki jest sens jego stosowania. Po wyjęciu króćca ponownie otwiera się droga ze zbiornika do gaźnika. Natomiast stosowanie takiego zaworu na trzeciej rurce mija się z celem. Wystarczy zwykła zaślepka wężyka z przelotką przez kadłub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Zawór na 3 rurce jest najwygodniejszy, możesz go umiejscowić gdzie tylko chcesz ,ponadto uważam, że wszystko co stoi na drodze ze zbiornika do gaźnika tylko i wyłącznie przeszkadza w regulacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ale nie takie jest jego przeznaczenie a na trzeciej rurce wystarczy zatyczka. A w regulacji zdecydowanie przeszkadza umieszczony na drodze ze zbiornika do gaźnika tak uwielbiany przez wielu filterek paliwa. Te tańsze bywają nieszczelne i dopiero jest jazda. Natomiast zawór w niczym nie przeszkadza, za to jest wygodny przy tylnej regulacji i trudnym dostępie do króćca przy igle paliwa. Stosuję obydwa rozwiązania, zarówno zawór jak i trzy rurki w zbiorniku i żadnych z tym problemów nie ma oprócz wyrabiania się z czasem tańszych zaworów i wyskakiwania z nich końcówki do tankowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Johny88 Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Ja używam tego tak jak napisałem i spełnia to swoją rolę. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi