Radek Oleksy Opublikowano 30 Czerwca 2011 Opublikowano 30 Czerwca 2011 Njlepsza fajka do 4-taktów to fajk z OS MAxa - uzywam ich od lat. Jest specjalnie ukształtowana i ma zatrzask na świecę -obecnie uzywam w OS max FS-200 i FS-72 Fajka na świecę OS MAx
kankrz Opublikowano 30 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2011 No to wysyłaj mi 6szt. tych fajek i dołóż dwa hitec'i 645MG. pozdro - KrzysieK
niunio2000 Opublikowano 8 Lipca 2011 Opublikowano 8 Lipca 2011 Witam Jestem nowy na forum modelarstwem zajuje sie od 3 lat i chetnie czegoś nowego sie naucze i wysłucham opini bardziej doświadczonych modelarzy chciałbym sie dołączyć do dyskusji gdyż tez zaczynam składać Ki-84 jak kolega tylko z silnikiem bezynowym
kankrz Opublikowano 3 Marca 2013 Autor Opublikowano 3 Marca 2013 Witam Wszystkich, Silnik już przykrecony. JAko klipsy świec użyłem kostek elektrycznych - świetnie się trzymają. Teraz zbiornik. Mam do Was pytanie. Chciałbym użyć zaworu do tankowania. Gdzie się go wpina ? Najbardziej pasuje mi między gażnik a smok. Wtedy dwie rurki w zbiorniku wystarczą, Niestety wydłuża się wtedy mocno droga od zbiornika do silnika czego się obawiam. Czy lepiej będzie na rurce do tankowania ? Wtedy zbiornik z trzema rurkami i jeden kruciec na zaworze muszę trwale zaślepić. Jak robicie ? pozdrawiam- Krzysiek
Johny88 Opublikowano 7 Marca 2013 Opublikowano 7 Marca 2013 Na rurce do tankowania!!!, w innym przypadku bedziesz wtryskiwał paliwo do gaźnika i do zbiornika na raz. Nie powinno tak się robić bo za każdym tankowaniem będziesz przelewał silnik, a to nie zdrowe dla niego (niesprężliwość cieczy). Zrób na 3 rurce ja tak mam w swoim FW 190 również od ESM i zdaje egzamin - w końcu musi zdawać Pozdrawiam Piotrek!
andrzej_t Opublikowano 8 Marca 2013 Opublikowano 8 Marca 2013 Zawór do tankowania działa w ten sposób, że po włożeniu dołączonego do zestawu króćca, zawór zamyka drogę do gaźnika i paliwo płynie tylko do zbiornika i taki jest sens jego stosowania. Po wyjęciu króćca ponownie otwiera się droga ze zbiornika do gaźnika. Natomiast stosowanie takiego zaworu na trzeciej rurce mija się z celem. Wystarczy zwykła zaślepka wężyka z przelotką przez kadłub.
Johny88 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Zawór na 3 rurce jest najwygodniejszy, możesz go umiejscowić gdzie tylko chcesz ,ponadto uważam, że wszystko co stoi na drodze ze zbiornika do gaźnika tylko i wyłącznie przeszkadza w regulacji...
andrzej_t Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Ale nie takie jest jego przeznaczenie a na trzeciej rurce wystarczy zatyczka. A w regulacji zdecydowanie przeszkadza umieszczony na drodze ze zbiornika do gaźnika tak uwielbiany przez wielu filterek paliwa. Te tańsze bywają nieszczelne i dopiero jest jazda. Natomiast zawór w niczym nie przeszkadza, za to jest wygodny przy tylnej regulacji i trudnym dostępie do króćca przy igle paliwa. Stosuję obydwa rozwiązania, zarówno zawór jak i trzy rurki w zbiorniku i żadnych z tym problemów nie ma oprócz wyrabiania się z czasem tańszych zaworów i wyskakiwania z nich końcówki do tankowania.
Johny88 Opublikowano 14 Marca 2013 Opublikowano 14 Marca 2013 Ja używam tego tak jak napisałem i spełnia to swoją rolę. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi