DarekH Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Zamówiłem dziś Saito F82B do mojego Pipera Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER29 Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 Witam, Odkopuje temat ponieważ wielkimi krokami zbliża sie do mnie Taylor z H9. Poczatkowo chciałem zainstalowć w nim Zenoaha 26 , ale bije sie z mysla o Saito , 21 wydaje sie być zbyt słaba , a nie wiem czy 30-stka (benzyna )sie jakoś ładnie zmieści. Czy macie koledzy jakieś dośwadczenie w tym temacie ? Bede wdzieczny za opinie i przepraszam za braki w polskiech literach - awaria klawiszy:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Witam, Odkopuje temat ponieważ wielkimi krokami zbliża sie do mnie Taylor z H9. Poczatkowo chciałem zainstalowć w nim Zenoaha 26 , ale bije sie z mysla o Saito , 21 wydaje sie być zbyt słaba , a nie wiem czy 30-stka (benzyna )sie jakoś ładnie zmieści. Czy macie koledzy jakieś dośwadczenie w tym temacie ? Bede wdzieczny za opinie i przepraszam za braki w polskiech literach - awaria klawiszy:) Właśnie jestem po wstępnym oblocie Taylora z nowy silnikiem. Też zastanawiałem się nad Saito FG-21, ale w rezultacie kupiłem FG-30 . W sumie myślałem, że będzie lepiej a w zasadzie jest podobnie jak z ASP180, który był zamontowany wcześniej. W związku z tym uważam ze FG-21 będzie trochę za słaby do tego modelu. Wymiana dała mi tylko tańszą eksploatację, dłuższe loty (na zbiorniku 500ml można wisieć w powietrzu 40min!) i czystość modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER29 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Właśnie dojechał w ogromnym pudle moj Taylor, od jutra zabieram sie do składania . Ostatecznie padło na naped kosiarkowy ZG 26 EI - na poczatek. Silnik dotrze lada dzien , serwa i reszta jutro. Mam nadzieje ze pogoda bedzie łaskawa dla mowego w stadzie Pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 I zaś jedna spalinka więcej To kiedy oblot? Na niedzielę mogę się szykować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER29 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Nie, nie ..... taki Taylor wymaga celebracji znacznej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
d.a.r.o. Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Jakie serwa wybrałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PITER29 Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Serwa nabyłem HITEC-a HS 5485 maja ponad 5kg/cm myśle że na poczatek do lotow paradnych wystarcza, na gaz zaadaptuje coś z helika , mam jakieś przyzwoite futaby w odwodzie. Na razie Taylor spoczywa zapakowany w szarym kartonie , aby oczy małżonki przyzwyczaiły sie do widoku, i w razie pytania "a to co " bede mogł z czystym sumieniem odpowiedzieć "a to samolot wiesz leży już tyle czasu czas sie za niego zabrać " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corsair LZ Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Witam, pytanie do kolegi dlmtb: Jakie wrażenia z kombinacji Taylorcrafta z FG30? I jak ten silnik mieści się pod maską? Przeglądałem instrukcje, nie jest to jasne napisane, ale wychodzi mi, że jest nieco za długi i wymagał by mocnego wycięcia firewall-a. Za to dźwięk jest ekstra, no, może za boxerami. A może jakieś foto do opublikowania się znajdzie? Za dwa tygodnie powinienem coś zdecydować, serce mówi FG30, rozsądek Zenoah 26...I co tu począć??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2013 Witam, pytanie do kolegi dlmtb: Jakie wrażenia z kombinacji Taylorcrafta z FG30? I jak ten silnik mieści się pod maską? Przeglądałem instrukcje, nie jest to jasne napisane, ale wychodzi mi, że jest nieco za długi i wymagał by mocnego wycięcia firewall-a. Za to dźwięk jest ekstra, no, może za boxerami. A może jakieś foto do opublikowania się znajdzie? Za dwa tygodnie powinienem coś zdecydować, serce mówi FG30, rozsądek Zenoah 26...I co tu począć??? Trochę późno ale odpowiadam. W zasadzie odbyłem na FG30B dopiero kilka lotów. Na jesieni 2 i teraz na wiosnę ze 3 - 4-ry. Silnik ma mniej więcej tyle samo do powiedzenia co ASP FA 160. Większej różnicy w ciągu nie obserwuję. Jedyny plus to tania eksploatacja no i czysty model po lotach. Co do długści silnika to racja jest za długi i trzeba pokombinować aby nie wystawał zbyt daleko. Poradziłem sobie z tym w prosty sposób. Wykrzystałem do montażu aluminiowe łoże które jest w zestawie Taylora i podciąłem firewola tak by schował się częściowo gażnik. Wszystko ładnie mieści się pod maską i lata Jak będę miał chwilę to zrobię fotki. Co do Zenoaha to znasz moje stanowisko, motokosa do ogrodu silnik (4-takt) do modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BART Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Czy ten Asp daje odpowiednimzapas mocy,np do zawisu? Od dluzszego czasu interesuje mnie ten model, ale chcialbym go do nieco agresywniejszego latania? Pzdr Bart Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corsair LZ Opublikowano 19 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2013 Dziękuję za odpowiedź . Mój dostał Zenoaha-a 26ccm. Cóż - koszty i mniej przeróbek. Przy okazji zainteresowanych informuję, że znany niegdyś spory podobno apetyt na prąd układu zapłonowego tych silników jest już przeszłościa w serii "platinium", ponad godzinne loty kosztują ok. 600mAh. Zasilać można od 4,8V do 7,2V. Co do dżwięku - wiadomo, to niezbyt dokładnie to co czterosuwy, ale myślałem, że będzie gorzej. Za to jeżeli chodzi o moc, to myślę, że coś około tego pasuje do tego modelu, on musi kręcić z wykorzystaniem inercji, bardziej rozciągniete figury - z tym jest mu ładnie! A jeszcze coś w rezerwie zostaje, zeby się wyciągnąć z mniej zręcznych manewrów, np. udało mi się zatrzymać go w Immelmanie, na dość silnym wietrze i poza utratą kierunku poradził sobie. Agresywny pilotaż, w stronę 3D, to raczej nie dla tego modelu, są do tego lepsze. Chociaż pewnie się da o wiele więcej, niż odważyłem się próbować, to nie jest on Jakiem, Extrą czy S-Bachem. Model jest wdzięczny do latania, nie jestem szczególnie doświadczony i dla mnie jest świetny. Miałem okazję lądowania bez silnika, model dobrze szybuje, byle od razu trochę nos w dół i można było jakimś "esem" znalezć się na pasie i łagodnie usiąść, tyle, że nieco dalej do siebie. Więcej emocji dostarczyły mi lądowania przy wietrze około 8 m/s, w porywach do 15. Ale poza kangurem nic gorszego się nie wydarzyło. Acha - mój egzemplarz dostał większe, 100mm koła pompowane i nie zakładałem owiewek, latam z trawy. Generalnie - lubię go i polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dlmtb Opublikowano 20 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2013 Czy ten Asp daje odpowiednimzapas mocy,np do zawisu? Od dluzszego czasu interesuje mnie ten model, ale chcialbym go do nieco agresywniejszego latania? Pzdr Bart ASP tylko do makietowego latania. Akrobacja tak ale tylko taka jak mógł wykonać oryginał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi