marek Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 witam prosze o radę w zakupie chciałbym polatać trochę dłużej a nie wiem co kupić mam motoszybowca ale po wyczerpaniu aku ok 10 min to już nie lata a może jest jakiś moto nadający się na termikę za rossądną cene dzięki pozdrwienia :oops:
motyl Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Lepiej szybowiec Moto jest cięższy ( silnik+regiel+aku) i trudniej nim wyłąpać słąbą termike im lżejszy tym lepszy Zrobisz sobei "czeski hol" i w góre na jakieś 150 m tak jak moja sierra i latasz 20-30 min bez lądowania, a przy braku wiatru i termiki jakieś 0 min lotu
olo Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 mam motoszybowca ale po wyczerpaniu aku ok 10 min to już nie lata a może jest jakiś moto nadający się na termikę za rossądną cene dzięki pozdrwienia :oops: Jedno rozwiązanie już masz może napiszesz coś o modelu którym latasz 10 min to sporo może zamiast nowego modelu dwa dodatkowe pakiety aku. szybka ładowarka i będziesz latał na okrągło: lądowanie >wymiana aku. i znowu w górę .
zbig471 Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Lepiej szybowiec Moto jest cięższy ( silnik+regiel+aku) i trudniej nim wyłąpać słąbą termike im lżejszy tym lepszy Zrobisz sobei "czeski hol" i w góre na jakieś 150 m tak jak moja sierra i latasz 20-30 min bez lądowania, a przy braku wiatru i termiki jakieś 0 min lotu Zależy jaka jest wielkośc modelu, to zespół moto będzie ważył adekwatnie do niego Przybór masy niewielki , a możliwości nieporównanie większe. Nie gniewaj się Motyl , ale tak pisujesz o tym lataniu na termice , że mógłbym uwierzyc , że to nic trudnego . A tak wcale nie jest, Jeżeli występuje termika to gwarantuje Wam , że i motoszybowca może wciągnąc, ale za to jak jej nie ma w jednym miejscu , to moto umożliwia przeskok do innego. Poza tym holowanie to duże wyzwanie dla modelu ( wytrzymałościowe ) i dla pilota (wcale nie jest takie proste). a waga zespołu napędowego w oparciu o bezszczotkę , regler do niej i aku Li Poli jest już do przyjęcia.
elektron Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja w moim motoszybowcu Endurance wylatalem max ponad 5h z jednym miedzylondowaniem na herbate. To na pakiecie 1500 max. Ale fakt faktem pogoda i termika byla poprostu rewelacyjna !
olo Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Ja w moim motoszybowcu Endurance wylatalem max ponad 5h z jednym miedzylondowaniem na herbate. To na pakiecie 1500 max. Ale fakt faktem pogoda i termika byla poprostu rewelacyjna ! To już podpada na rekord w pewnej księdze.
MiQ27 Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 To już podpada na rekord w pewnej księdze. E tam. Przecież elektron napisał, że terma była. Jak się model zabierze w termikę i wyłączy się silnik, to w końcu wręcz można lądować z nudów, bo on tak lata i lata i lata i końca nie widać...
olo Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 To już chyba jest Extreme Flight Forever!!!
elektron Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak sie szybo wciagnie w terme to tylko wziac fotelik i czekac az kark rozboli Ja jak jest (bylo) cieplo to latajac szybowcem bardzo czesto kladlem sie na ziemi a model trzymalem w zakresie nie skrecania glowy - to sie nazywa lenistwo do kwadratu Olo dzisiaj byl Extrem - latalismy przy wietrze gdzie spalina sobie ledwo radzila pod wiatr Szybowiec czul sie jak w zywiole coprawda trzeba bylo sie nameczyc ale od mometu wyrzucenia z reki bez silika mozna bylo sie whalsowac (co robilem) na wysokosc i latac. Moj szybowiec ma bardzo cienki profil przez co w bezwietrznej pogodzie jest szybki(b szybki) a w wietrznej czuje sie jak u siebie. Super lata sie nim na zboczu
olo Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak sie szybo wciagnie w terme to tylko wziac fotelik i czekac az kark rozboli Ja jak jest (bylo) cieplo to latajac szybowcem bardzo czesto kladlem sie na ziemi a model trzymalem w zakresie nie skrecania glowy Jeden z moich lotów w termice zakończył sie tak że wróciłem do domu tylko z nadajnikiem.
motyl Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Jak sie szybo wciagnie w terme to tylko wziac fotelik i czekac az kark rozboli Ja jak jest (bylo) cieplo to latajac szybowcem bardzo czesto kladlem sie na ziemi a model trzymalem w zakresie nie skrecania glowy Jeden z moich lotów w termice zakończył sie tak że wróciłem do domu tylko z nadajnikiem. Do tego jest Butterfly aby wracać z modelem
motyl Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Nie gniewaj się Motyl , ale tak pisujesz o tym lataniu na termice , że mógłbym uwierzyc , że to nic trudnego . A tak wcale nie jest, Jeżeli występuje termika to gwarantuje Wam , że i motoszybowca może wciągnąc, ale za to jak jej nie ma w jednym miejscu , to moto umożliwia przeskok do innego.. Zbig nie wiem czym latałeś ale im lżejszy i lepiej ustawiony model to lepiej wychwycisz termike. Przy mocej termice wciągniesz moto, ale przy małej nawet jej nie zauważysz
olo Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Do tego jest Butterfly aby wracać z modelem Jak zawsze szybki nie wiesz czym latałem tzn. jakim modelem jakie miałem radio itp.itd. Tak naprawdę w termice to polatałem właśnie motoszybowcem najpierw ze spaliną {ta właśnie mi uciekła} a potem elektrykiem takie śą moje doświadczenia zresztą bardzo mile to wspominam komfort żadnych gratów typu hole na gumę,albo szybkie nogi do holowania o wyciągarce nie wspomnę
motyl Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Nien musze wiedzieć czym latałeś Poprostu napisałem innym na przyszłość zę do tego służy Butterfly, aby szybol nie uciekł
olo Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Nien musze wiedzieć czym latałeś Poprostu napisałem innym na przyszłość zę do tego służy Butterfly, aby szybol nie uciekł Oczywiście nie musisz napisałeś innym na przyszłość do czego to służy to napisz jeszcze w jakich modelach ,z jakim radiem można to wykorzystać bo inni mogą nie wiedzieć i pomyślą że w każdym przypadku.
motyl Opublikowano 11 Listopada 2006 Opublikowano 11 Listopada 2006 Nien musze wiedzieć czym latałeś Poprostu napisałem innym na przyszłość zę do tego służy Butterfly, aby szybol nie uciekł Oczywiście nie musisz napisałeś innym na przyszłość do czego to służy to napisz jeszcze w jakich modelach ,z jakim radiem można to wykorzystać bo inni mogą nie wiedzieć i pomyślą że w każdym przypadku. Zainteresowani napiszą w inym wątku, bo teraz wchodzimy na OT
marek Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Opublikowano 12 Listopada 2006 dzięki za odpowiedzi ja w tej chwili mam sky lady 130 cm model lata super tylko radio trochę słabe ale jestem na etapie zakupunowego chcę kupić jeszcze jakiegoś szybowca ale nie wiem co???
motyl Opublikowano 12 Listopada 2006 Opublikowano 12 Listopada 2006 dzięki za odpowiedzi ja w tej chwili mam sky lady 130 cm model lata super tylko radio trochę słabe ale jestem na etapie zakupunowego chcę kupić jeszcze jakiegoś szybowca ale nie wiem co??? Może określ jeszce przedział cenowy jaki cie interesuje Ja bym polecał modele od dzika (Arthobby.pl) albo od kwarcińskeigo
marek Opublikowano 12 Listopada 2006 Autor Opublikowano 12 Listopada 2006 cena jaką bym mugł dać w tej chwili to jakieś 200 300 zł ale nie wiem czy za to coś kupie :roll:
Diakon Opublikowano 12 Listopada 2006 Opublikowano 12 Listopada 2006 Za dwie, trzy stówy jeśli chodzi o sam model to spoko . W ArtHobby np: Bobolinka 8) . A jeśli chodzi o aparaturkę... Hmm, ciężko trochę
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.