QQ Opublikowano 15 Lipca 2011 Opublikowano 15 Lipca 2011 Witam wszystkich kolegów, chciałbym złożyć jakiś samochód RC. Znalazłem to http://www.rcwroblik.pl/Podwozie+wyscigowego+modelu+elektrycznego+Himoto+Nascada+1%3A10,57621632,01,i2.html chciałbym wiedzieć czy da się w tym zamontować silnik bezszczotkowy i li-po, czy dyfry i zębatki wytrzymają. No i koła http://www.rcwroblik.pl/Kola+radialne+Himoto+do+modeli+On-road+1%3A10+z+felgami+w+kolorze+zoltym,57621633,01,i2.html karoseria http://www.rcwroblik.pl/Karoseria+himoto+1%3A10+wyscigowy,57618855,01,i2.html Proszę o porady/sugestie dotyczące tych linków. Z góry dziękuję. EDIT Poszukałem trochę elektroniki: silnik http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__15192__S3650-3980_Brushless_Inrunner_3980kv.html ESC http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__16148__Scanner_RC_80A_ESC_110Scale.html chłodzenie silnika(o ile się zmieści) http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=9131 Czy powyższa elektronika będzie dobra?
Nebeb Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 Podwozie dobre, karoseria (według uznania) ok, koła dobre. Silnik 3F ma większy moment obrotowy co skutkuje, możliwym uszkodzeniem lub szybszym zużyciem się przekładni, zębatek , mechanizmu różnicowego , najlepiej byłby wymienić zębatki na metalowe, ale trzeba pamiętać o zachowaniu odpowiednich luzów pomiędzy nimi nie za wielkie nie ma małe. Mam wątpliwości co do silnika, nie wiem czy ni jest on za mocny. W tej chwili powinni wypowiedzieć się bardziej doświadczeni modelarze. Regulator jest dobry do tego silnika, chłodzenie jak najbardziej ok. Pamiętaj o serwie oraz pakiecie ! - pakiet planujesz dać li-pol 2s 7,4v ?
robraf Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 co do silnika 3f i reglera ( zuzycia przekaldni, dyferencjalu itp)odpisalem juz wam na Sb
Nebeb Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 co do silnika 3f i reglera ( zuzycia przekaldni, dyferencjalu itp)odpisalem juz wam na Sb O tym tekscie mówisz: ale ja mialem w swojej subaru.. inrunerka lotniczego.. potworka... jesli dobrze dobierzesz luzy miedzy zebatkami i zrobisz oslone zebatek przed piaskiem to nic im sie nie stanie i palilem nim nawet kapcia troche standardowo ;p dyferencjal w nienaruszonym stanie... nastepny wlasciciel nadal nim smiga
robraf Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 tak... jesli dobierze sie odpowiedni luz na przekladni ( atakująca--> odbierająca) to mozna wsadzic takiego potwora ze sie nie śniło... Mocy nigdy dość ;]
QQ Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Dziękuje wam za pomoc, a co do zębatek to pierwsza atakująca (na wał silnika)metalowa będzie, odbierająca atak też metalowa, ale już następna która przekazuję napęd na wał jest plastikowa i potem mocny(niby) aluminiowy wałek. Więc jak się połamie to dużo nie będzie do wymieniania, a co do luzów nie będę miał problemów. Pakiet będzie 3s by było jeszcze więcej mocy :twisted: a co do pojemności to jeszcze nie wiem. Teraz mam do was pytanie, polecany atak do tego podwozia ma być 26T, taki będzie dobry? czy może 21T? A ta zębatka http://www.rcwroblik.pl/Zebatka+atakujaca+26+zebow+modul+0.6,57619002,01,i2.html na jaki wał idzie? Z góry dziękuje. PS jak widać na linku podwozia osłonka jest.
pawel66 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Znam to podwozie, z bezszczotkowym potworkiem rozsypie się po miesiącu :roll: edit zębatka na wał 3.17mm
QQ Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 A co dokładnie w nim się rozsypuję? EDIT dostane zamiennik tej plastikowej zębatki na metalowy?
pawel66 Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Nie dostaniesz zamiennika. W modelu porobią się luzy i cały układ napędowy się zużyje - zębatki, dogbony, dyferencjały... Lepiej będzie kupić jakiś lepszy używany samochód ale to na samo podwozie trzeba wydać ok 400zł
QQ Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Nie wierze ci :mrgreen: ktoś jeszcze się wypowie na temat wytrzymałości?
Rekomendowane odpowiedzi