Skocz do zawartości

Silnik ASP 52II


bandi

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie powiedzcie mi jaki model zbudować lub kupić pod ten ,że silnik??

 

ma to być akrobat myślałem o EXTRA 300 średniopłat ;) nie chce żadnego dolnopłata ... gdyż jak dla mnie jest to nerwowy model

a chcę żeby był stabilny przy lądowaniu i starcie.

Myślałem również o Fun-flay ... gdyż miałem kiedyś taki model tyle ,że elektryczny

 

podpowiedzcie mi albo dajcie namiary na coś wytrzymałego a zarazem w miarę taniego może skuszę się na wybudowanie kolejnego modelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zbuduj sobie madmana.Plany znajdziesz tutaj http://www.dariuszmular.com/download.html

a lata wyśmienicie .Mój ma 130 rozpiętości a ty możesz do 140-150 pod twój silnik nawet zrobić

ale 130 to już jest kawałek modelu do lotu mam chyba 2400g.

Dołączona grafika

Prosty i szybki w budowie.

Początkowo latałem na silniku EVOLUTION 36NT latał ale trochę brakowało mocy teraz latam na ASP 61FS i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ma to być akrobat myślałem o EXTRA 300 średniopłat ;) nie chce żadnego dolnopłata ... gdyż jak dla mnie jest to nerwowy model

a chcę żeby był stabilny przy lądowaniu i starcie.

Średnio/dolnopłatowość nie ma znaczenia czy model będzie nerwowy czy nie.

Raczej patrz na obciążenie powierzchni.

 

Funfly raczej nie będzie szybko latać, tutaj kwestia wyboru - jakie latanie preferujesz.

 

Pozdrawiam

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Darek.

Szkoda, że mieszkasz tak daleko ode mnie, bo mam idealny model pod Twój silnik. Extra 330L Moglibyśmy go wspólnymi siłami ulotnić, tym bardziej, że wymaga trochę pracy, bo nowy nie jest.

Będę śledził temat, bo wiem, że zbudujesz coś fajnego.

 

PS. Jak Twój Frenzy? Ja ze swoim mam trochę kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cóż - to jest chyba król hardcore'owych lądowań :) Myślę że nawet po lataniu Revolverkiem bałbym się tej Extry.

Swoją drogą, polecam Revolverka - świetnie lata na ASP 52 (taki mam), ale jednak podnosi ciśnienie przy lądowaniu (stabilnie, ale dość szybko).

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj Daro

 

z Makietą narazie dałem sobie spokój ... może w zimie zrobie jej jakieś dodatkowe wzmocnienia przy mocowaniu do konstrukcji ... najbardziej przy wirniku tam gdzie własnie wywaliło mi dziury w osłonie mikserów ;) a tak latam bez makiety i też jest super

 

a tobie co się stało z FRENZY jakie masz kłopoty??

 

a co do samolotu ... to powiem tak chciałbym żeby model latał dosyć szybko , a więc żeby nie był zbyt duży pod ten silnik < czyli żebym miał duży zapas mocy > ale również chodzi mi o to żeby model przy starcie wyrywał szybko w górę a przy lądowaniu nie musiał mieć dużej prędkości ,żeby się nie przewalał na bok i tracił nośności ...

 

bo wiem z doświadczenia jak mój kolega lata ZLINEM dolnopłatem to ten samolot jest bardzo szybki ale nerwowy, chwila nie uwagi lekkie przeciągniecie i model wpada w korkociąg i gleba :( silnik ma ASP 46 7,5 cm>

 

 

jeszcze odnośnie modelu to ja myślałem o kupnie . tylko nie ARF żeby nie był z laminatu tylko cały balsowy ... ponieważ lżejszy i lepiej odbudować przy crashu

 

miałem kiedyś CESSNE laminatową i nie byłem zadowolony do końca , bo lekkie starcie z glebą i cała ta skorupa pęka a balsa to zawsze klej CA folia i śladu nie ma< mniej roboty>

 

 

ALE ZA TO ARF LAMINATOWA WYGLĄDAŁA JAK PRAWDZIWA :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.