Skocz do zawartości

BLACK HORSE - EXPLOSION F3A dobór silnika i wyposażenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ogóle Cię nie skojarzyłem i nadal nie mam pewności. Wszystko się zgadza z tym, że teraz latam jeszcze exTRIMem z SAITO 5cm?. To jest dopiero heca... :devil:

Opublikowano

Nawet rozmawialiśmy z miesiąc temu na temat extry 300 30,dla poznaki dodam że mieliście ubaw z tego jak moja dziewczyna latała sama żółto-zielonym depronowym górnopłatem-każdy komentował pod nosem że to dziewczyna i jeszcze jak lata ! :D

Ja mam właśnie też extrimka gotowego pod spalinke,bak i wszystkie inne graty już mam,celuje w ASP 2.5cm,mam nadzieje tylko że pałera wystarczy i da się to jakoś po ludzku wyważyć bez dokładania kilogramów na ogon :)

Ps-teraz ja tu zrobiłem off-topic :)

Opublikowano

Żaden OT, wszystko w końcu wokół Explosion i silników.

Tak myślałem, wszystko oczywiście pamiętam. Zdaje się, że nosiłeś się z zamiarem zakupu takiej Extry.

Co do exTRIMa, spalinowe maiłem przedtem jeszcze dwa, oba na OSach .15LA i latały na nich wspaniale. Co do ASP .15, poradzi sobie z exTRIMem chyba nawet lepiej, tamta biała Wilga go miała i ćwiczyłem nią zawisy... :devil:

Jeden warunek - grunt, to trafić egzemplarz. Ja w swoim musiałem całkowicie przerobić iglicę.

Opublikowano

Tak dokładnie,miałem zamiar kupić tą Extre,ale wybór padł na Explosiona z paru powodów:Widziałem jak Twój lata i bardzo przypadło mi to do gustu,w ostatniej chwili w każdym sklepie cena tej extry poszła średnio 50zł do góry,Explosion wydał mi się lżejszy przy trosze większej rozpiętości niż ta Extra a do tego zupełnie przez przypadek znalazłem go w sklepie Perfect Hobby w cenie 399.99 a przesyłka kurierska po wpłacie na konto wynosiła ''aż'' 12.50 więc nie mogłem się powstrzymać :D

 

Co do extrimka to silnik chyba zamontuje tak na oko z 1 stopień w prawo i w dół tłumikiem do dołu,a przy tym wywale całkowicie domek pod elektryka i zrobię wzmocnienie na przedniej części do której będę przyczepiał łoże,niestety nigdzie na forum i ogólnie nie mogłem znaleść fotki z silnikiem spalinowym w extrimku '' bez maski'' więc zrobię to na zasadzie własnych ewentualnie popełnienionych błędów :) a czy poleci to życie pokaże :)

Opublikowano

To już czwarty mój exTRIM spalinowy i miałbym dla Ciebie kilka rad, jednak chyba wolę, żeby powstało cosik nowego... :devil:

Opublikowano

Nietam. Ale na przykład:

- jeśli 15LA wkładasz ukośnie, a inaczej nie ma sensu, to zbiorniczka nie dawaj w osi, bo będzie go przelewać

- włożyłbym 15LA idealnie w osi modelu i bez żadnych skło/wykło...nów

- w 15LA warto przerobić nieco gaźniczek. Drobna korekta, a właściwie dwie

- w obu moich 15LA było od nowości nieszczelnie pod głowicą, bo dali twardy mosiądz, jeśli w ogóle nie jakiś brąz, zamiast miękkiej miedzi albo alu. Ja bym to od nowości naprawił, a przy okazji uszczelniłbym silikonem pod cylinderkiem...

- krzywe są piasty śmigła, więc tracimy dobre 10% mocy na hałas

- i takietam... :devil:

- a fotka z SAITO jest tu:

http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=46180

Jednak robimy już totalny OT i tylko czekać na któregoś Smurfa... :devil:

Opublikowano

Dziękuję w takim razie za wszystkie rady jak nie wiem co :P Na pewno zastosuje się do wskazówek tym bardziej otrzymanych od osoby która przerabiała temat jak czytam to nie raz :)

Silnik o którym piszesz czyli 15LA to wnioskuje że jest to o.s max ,ja zastosuje s15a czyli ASP

 

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_237&products_id=2527

 

Mam nadzieje że finalnie będę happy po pierwszym oblocie :)

Teraz pozostaje nam czekać na ostrzeżenie o oftopikowaniu :)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.