Kwazio Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 W ogóle Cię nie skojarzyłem i nadal nie mam pewności. Wszystko się zgadza z tym, że teraz latam jeszcze exTRIMem z SAITO 5cm?. To jest dopiero heca... :devil:
lukas325 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Nawet rozmawialiśmy z miesiąc temu na temat extry 300 30,dla poznaki dodam że mieliście ubaw z tego jak moja dziewczyna latała sama żółto-zielonym depronowym górnopłatem-każdy komentował pod nosem że to dziewczyna i jeszcze jak lata ! Ja mam właśnie też extrimka gotowego pod spalinke,bak i wszystkie inne graty już mam,celuje w ASP 2.5cm,mam nadzieje tylko że pałera wystarczy i da się to jakoś po ludzku wyważyć bez dokładania kilogramów na ogon Ps-teraz ja tu zrobiłem off-topic
Kwazio Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Żaden OT, wszystko w końcu wokół Explosion i silników. Tak myślałem, wszystko oczywiście pamiętam. Zdaje się, że nosiłeś się z zamiarem zakupu takiej Extry. Co do exTRIMa, spalinowe maiłem przedtem jeszcze dwa, oba na OSach .15LA i latały na nich wspaniale. Co do ASP .15, poradzi sobie z exTRIMem chyba nawet lepiej, tamta biała Wilga go miała i ćwiczyłem nią zawisy... :devil: Jeden warunek - grunt, to trafić egzemplarz. Ja w swoim musiałem całkowicie przerobić iglicę.
lukas325 Opublikowano 6 Listopada 2011 Opublikowano 6 Listopada 2011 Tak dokładnie,miałem zamiar kupić tą Extre,ale wybór padł na Explosiona z paru powodów:Widziałem jak Twój lata i bardzo przypadło mi to do gustu,w ostatniej chwili w każdym sklepie cena tej extry poszła średnio 50zł do góry,Explosion wydał mi się lżejszy przy trosze większej rozpiętości niż ta Extra a do tego zupełnie przez przypadek znalazłem go w sklepie Perfect Hobby w cenie 399.99 a przesyłka kurierska po wpłacie na konto wynosiła ''aż'' 12.50 więc nie mogłem się powstrzymać Co do extrimka to silnik chyba zamontuje tak na oko z 1 stopień w prawo i w dół tłumikiem do dołu,a przy tym wywale całkowicie domek pod elektryka i zrobię wzmocnienie na przedniej części do której będę przyczepiał łoże,niestety nigdzie na forum i ogólnie nie mogłem znaleść fotki z silnikiem spalinowym w extrimku '' bez maski'' więc zrobię to na zasadzie własnych ewentualnie popełnienionych błędów a czy poleci to życie pokaże
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 To już czwarty mój exTRIM spalinowy i miałbym dla Ciebie kilka rad, jednak chyba wolę, żeby powstało cosik nowego... :devil:
Kwazio Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Nietam. Ale na przykład: - jeśli 15LA wkładasz ukośnie, a inaczej nie ma sensu, to zbiorniczka nie dawaj w osi, bo będzie go przelewać - włożyłbym 15LA idealnie w osi modelu i bez żadnych skło/wykło...nów - w 15LA warto przerobić nieco gaźniczek. Drobna korekta, a właściwie dwie - w obu moich 15LA było od nowości nieszczelnie pod głowicą, bo dali twardy mosiądz, jeśli w ogóle nie jakiś brąz, zamiast miękkiej miedzi albo alu. Ja bym to od nowości naprawił, a przy okazji uszczelniłbym silikonem pod cylinderkiem... - krzywe są piasty śmigła, więc tracimy dobre 10% mocy na hałas - i takietam... :devil: - a fotka z SAITO jest tu: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=46180 Jednak robimy już totalny OT i tylko czekać na któregoś Smurfa... :devil:
lukas325 Opublikowano 8 Listopada 2011 Opublikowano 8 Listopada 2011 Dziękuję w takim razie za wszystkie rady jak nie wiem co Na pewno zastosuje się do wskazówek tym bardziej otrzymanych od osoby która przerabiała temat jak czytam to nie raz Silnik o którym piszesz czyli 15LA to wnioskuje że jest to o.s max ,ja zastosuje s15a czyli ASP http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_237&products_id=2527 Mam nadzieje że finalnie będę happy po pierwszym oblocie Teraz pozostaje nam czekać na ostrzeżenie o oftopikowaniu
Rekomendowane odpowiedzi