instruktor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Q.... a Łukasz przecież to nie jest symulator tylko INTERFEJS !!!!! naprawdę nazewnictwo sie kłania.
noker Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 a sprzedałem tych symulatorów już 20 i nigdy nikt nie miał żadnych problemówChłopie, jak tak mówisz to masz mniej niż 5% zwrotów, a przy takim obrocie jaki masz to naprawdę super wynik, dajcie sobie na luz, ty dałeś :ass: że nieodpowiednio opisałeś, klient dał :ass: że łaskawie nie poinformował o rezygnacji z zakupu. to tylko 30PLN
lukas221 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Jeśli to tylko 30zł to na PW wyślę ci nr konta, przecież to tylko 30zł więc co to dla ciebie? kolejny. Q>?! instruktor nie broń go, to twój brat, ojciec? kUmpel? symulator czy interfejs - to nie ma znaczenia, ważne jest to co jest na zdjęciach kc się kłania. Aż mi się przypomniała sprawa sprzed 2 laty na allegro, sprzedawałem telefon i był mały bład w opisie aukcji pisało biały a na zdjęciach czarny. Kupujący chciał mnie naciągnąć na zwrot telefonu i zwrot kosztów przesyłki sprawa trafiła do allegro i co? oczywiście racje miałem ja - ważniejsze jest to co jest na zdjęciach. Specjalnie dla was poszukam tego pkt w regulaminie allegro. (ps ten zapis jest też w kc).
Kamil kowalski Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Opublikowano 18 Sierpnia 2011 lukas221, zapamiętaj kilka dobrych rad 1) Klient może ZAWSZE nie przyjąć przesyłki nawet za pobraniem bo ma takie prawo. 2) Klient ma zawsze racje, jeśli jej nie ma rozmawiaj z nim delikatnie, nie nerwowo. 3) Sprzedawaj / obsługuj tak jak to TY byś chciał być obsługiwany. 4) Dobra Fotografia + dobry opis i nigdy nie będziesz miał problemów. 5) Nie obrażaj klientów , bo inni potencjalni klienci to widzą. 6) Nie pisz o takich sprawach od razu publicznie załatwiaj sprawę z kupującym nawet jak by to miało trwać miesiąc - jeśli napiszesz publicznie i jako sprzedawca popełnisz choć małą gafę to ty jesteś spalony a nie klient.
and Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 oczywiście racje miałem ja - ważniejsze jest to co jest na zdjęciach. Specjalnie dla was poszukam tego pkt w regulaminie allegro. (ps ten zapis jest też w kc). To ja poproszę o wskazanie tego zapisu w KC. and
instruktor Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 "instruktor nie broń go, to twój brat, ojciec? kUmpel?" Lekko przesadziłeś :x poprostu kolega z lotniska
tikicaca Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 a paragony wystawiasz do tej sprzedazy? i odprowadzasz podatek?? Ja bym tak otwarcie sie nie deklarowal, bo zaraz sie znajdzie ktos zyczliwy i podpierniczy do US....
Air Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 a paragony wystawiasz do tej sprzedazy? i odprowadzasz podatek?? Ja bym tak otwarcie sie nie deklarowal, bo zaraz sie znajdzie ktos zyczliwy i podpierniczy do US.... Hehe i pozamiatane. PS.: Po pierwszym poście w tym wątku byłem po stronie autora - w tej chwili nie interesuje mnie dlaczego klient nie odebrał paczki, natomiast autor stracił wszystko w moich oczach. Dobrze wiedzieć, bo nosiłem się z zamiarem zakupu tego testera serwomechanizmów...
Capriman Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Symulator? Dla mnie to jest zwykły "kabel" a nie żaden symulator i tyle. Widzę też że dalej masz w swoim ogłoszeniu napisane że sprzedajesz symulator co jest oszustwem i szukaniem okazji do nabicia kogoś w butelkę :rotfl: .
utopia Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 cóż trafi kolega na kogoś kto będzie posiadał stosowne "plecy " czyli papugę w pracy czy to kolegę i pozwie o oszustwo bo miał być symulator a przychodzi kawałek druta... ale co my tam leszcze wiemy o robieniu biznesów
Rekomendowane odpowiedzi