Skocz do zawartości

Problem z regiel - silnik :)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sorki za nazwę tematu ale nie wiem jak to nazwać a mianowicie postanowiłem zmienić regla w moim GEM'ie i zanabyłem w abcrc.pl regulator marki Budget 50A "http://www.abcrc.pl/p/81/2684/esc-budget-50a-2-5s-regulator-programowalny--hity-cenowe-gwarancja-najlepszej-ceny.html"LINK[/img]. Na wstępie zrobiłem programowanie min-max gazu, ustawiłem inne rzeczy takie jak timming = MID , hamulec. Dziś postanowiłem zrobić kolejny oblot po ostatniej małej kraksie. Modelik poskładałem na lotnisku test wyważenia wygląda że wszystko jest ok i tuż przed samym startem jak to mam w zwyczaju robie "małą przegazówkę" max-min , max-min i ku mojemu zaskoczeniu co jakiś czas silnik nie reagował na drążek tzn. robiąc tam min-max-min i dając na max zero reakcji dopiero po 2-3 wajchnięciu silnik znów wchodził na obroty, zapada natychmiastowa decyzja o przeprogramowaniu regla , niestety zmiana ustawienia timingu LOW, MID, HIGH nic nie dała, ale zauważyliśmy pewną zależność że owa sytuacja miała tylko miejsce w momencie gdy gaz był już na zero a wirnik jeszcze się kręcił. Silnik to TURNIGY AerodriveXp SK Series 35-42 1250Kv

 

Teraz pytanie czy to normalnie zjawisko cz też nie. Mogę tylko dodać że na poprzednik reglu TURNIGY PUSH 60A nie było tego zjawiska.

 

Powoli "naumiewam" się latać takimi modeli, a i lądowanie dziś prawie bez problemowe.

Opublikowano

Kolega miał tak z regulatorem hobbyking, dopóki wirnik się nie zatrzymał regulator nie chciał startować - zmienił regulator.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.