FX Opublikowano 4 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2007 j. Krauze wzial na warsztat elektrycznego rexia 600 , nie minęło sporo czasu i chińskie raczki wyrzeźbiły coś co dzisiaj zasługuje na miano najagresywniejszej 50tki jaka widziałem Przy swojej masie raptem 3200-3300g. jest znacznie lzejszy od konkurencji a przy zastosowaniu dobrego silnika i "rury" mamy po rpostu rakietę Zdecydowałem sie na tego helika równiez z powodu na dostepność i cene czesci (patrz www.aircraft-world.com). Równiez plusem jest 95% kompatybilnosc z wersją elektryczną. Jak narazie heli grzecznie czeka na wyposażenie. W drodze z hong kongu sa juz łopaty łumik i zyroskop. Aż sie nie moge doczekac pierwszych fikołków:D:D:D i jeszcze fajny filmik: (troche waży) http://www.runryder.com/rrtv.htm?v=/helicopter/rrTV-Photo/funflies/IRCHA2007/rrIRCHA07-Fri-06.wmv Shot at 2007-08-02 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
choina Opublikowano 6 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2007 No super maszynka, możesz opisać jak i czym malowałeś kabinę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markuz Opublikowano 8 Września 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2007 no FX maszynka wypas , ale śpisz sie bo zaraz zima , malowanie jak stary E-MAX heli najładniej wygląda w powietrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FX Opublikowano 20 Października 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Kabinke malowałem zwyczajnym sprayem z Castoramy oczywiscie najpierw barwy jasne potem ciemne od szablonu. Na wszytsko posżło kilka wartw lakieru, wiec powinno wytrzymac jakiś czas. Jedynie szyba została taka jak była, dookoła zdjałem warstwe oryginalnych lakierów. I mała relacja z oblotów: Po wstepnym dodtarciu silników na ziemi spotkalismy sie w weekend na pierwsze obloty i regulacje w locie. Pomagal nam w tym nasz kolega Ombler, który specjalnie przyjechał z południa Polski do Szczecina, żeby polatac z nasza ekipą. Śmigłowce w locie sprawuja sei świetnie. Loopster jeszcze musi dojsc do porozumienia z ogonem, bo coś lekko oscyluje (może od drgań). Ale lata sie super, niesamowicie stabilnie i precyzyjnie. Silniki pozwalaja nam na około 20 minutowe loty na obrotach 1400-1500/min i po tym czasie sa lekko ciepłe co bardzo cieszy:) Loopster odwazyls ie juz na pirwsze świece z akcentowanymi piruetami. Ja zaliczyłem pierwsza autorotację z lotu postepopwego (z powodu braku paliwa :D:D), ale ku mojemu zaskoczeniu bardzo łatwą do wykonania. Za tydzien pierwsze akorbacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość helifun Opublikowano 20 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2007 Fajny modelik zdecydowanie ostrzejszy od popularnych raptorasów A te szybowce w tle jeszcze lepsze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
user Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 nie zgodzę się w/g mnie raptor jezeli chodzi o wyglad ma bardziej wyraziste ksztalty i z wygladu az rwie sie do lotu nie mowie tu o materialach z jakich sa wykonane obydwa modele, bo za tym ida inne koszta, ale osobiscie jako posiadacz raptora bede za raptorem :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FX Opublikowano 7 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Wyglad, nie świadczy o mozliwosciach :wink: ale to co moze 600tka na ledwie 60% mocy mnie zaskakuje. Z reszta, wiadomo jaki helik jest najlepszy WŁASNY! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.