robas69 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 Pamiętaj o regulatorze. On też musi być z przoduMyślisz o dobrym chłodzeniu? Serw nie mogę przenieść na ogon bo knstrukcja kadłuba jest mocno wyażurowana, więc nie za bardzo jest gdzie je zamontować. Chyba zmieszczę akumulator nie pod, bo jest za gruby, ale nad skrzydłem - to jest miejsce dzięki któremu model będzie dobrze wyważony. Może gdybym kupił silnik o oczko mniejszy /2826/ to nie byłoby tych problemów. Silnik jest lżejszy i lata na 3 celowych akumulatorach. Coś za coś - ma też sporo mniejszy ciąg. I tak już tego nie zmienię bo musiałbym wyminić łoże na mniejsze. Przy obecnej konfiguracji jestem sporo poniżej 2,5 kg masy do lotu więc tragedii nie ma :mrgreen: . Jutro pomyślę nad konstrukcją wsporczą dla akumulatora, oczywiście z możliwością przesuwania. Dziękuję za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam D Opublikowano 29 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 myślałem o krótkich kablach, ale oczywiście chłodzenie też jest ważne. Nie możesz dowolnie wydłużać kabli więc regulator zostaje z przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robas69 Opublikowano 29 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2011 O ograniczeniach w przesuwaniu pakietu spowodowanych długością przewodów regulatora i akumulatora też pomyślałem, ale na szczęscie od silnika do konektorów są ok. 32 cm + prawie 10 cm z zasilania, więc spokojnie wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi