haotyczny1984 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Witam Stałem się szczęśliwym posiadaczem helikopterka rc a dkoładnie takiego Jakoż że jestem zielony w tym temacie liczę na waszą pomoc, jak narazie dowiedziałem się że bez specjalnej ładowarki nie można ładować baterii bo w szybki sposób ziwększa ona swoją objętość i dziwnie strzela, a więc moje pierwsze pytanie gdzie tanio mogę kupić ładowarkę i baterię? Interesują mnie tylko internetowe sklepy gdyż nie zamieszkuję na terenie Polski. Dokładny opis baterii: 7.4V 800mAh 2-Cell LiPo, JST / Balans Specyfikacja produktu Typ: LiPo Pojemność: 800mAh Napięcie: 7.4V Typ złącza: JST (BEC) do zakończenia; E-flite Złącze Saldo bilansu ładowania (wykorzystanie C3100 Balans Ładowarka tylko) Wire Gauge: 20 AWG Waga: 1,5 uncji (42.5g) Konfiguracja: 2S Długość: 2,75 w (70.0mm) Szerokość: 0,95 w (24.1mm) Wysokość: 0,50 (12,7 mm) Zastosowanie: E-flite Blade CX jest Maksymalna rozładowania ciągły: 10C Absolutorium Burst Maksymalna: 12.5C Maksymalny prąd ciągły: 8A Obwód Ochrony Charge: Tak, przez E-flite złącze tylko salda (wykorzystanie EFLC3110 Balans ładowarki) Pytanie drugie: czy bateria do tego helikopterka może być o innym napięciu zupełnie inna? Pytanie trzecie:do czego służą te wszystkie przełączniki na radiu czy pulpicie? Uploaded with ImageShack.us acha jeszcze jedno na co uważać przy pierszym starcie? Do adminów i moderatorów jeżeli temat jest w złym dziale to prosiłbym o nie usuwanie tylko o przeniesienie. PS: Prosiłbym o opisanie normalnymi prostymi słowami a nie żargonami modelarskimi Pozdrawiam Rafał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...