Kwazio Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Czy w silniczku: http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=2529 jest iglica 'wolnych obrotów'?
GOGO Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Oczywiście że jest,tam gdzie podłączasz cięgno gazu w osi jest taka "złota" śrubka to jest regulacja wolnych obrotów (składu mieszanki).
Kwazio Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 Ale jesteś pewny? Bo ten koniec przepustnicy wygląda mi na podejrzanie cienki. Śruba mocująca dźwignię i już nie ma mięsa na iglicę. Chyba, że to jakieś nowe, precyzyjne wydanie gaźnika... Muszę być absolutnie pewny, a sklep cosik nie odpowiada...
Capriman Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 tutaj widać że chyba tylko reguluje sie położenie przepustnicy a iglicy chyba nie ma...
olo Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 a iglicy chyba nie ma... Obrazek Uploaded with ImageShack.us A tu coś zostało z iglic ?
GOGO Opublikowano 11 Października 2011 Opublikowano 11 Października 2011 Dokładnie tak jak zaznaczył OLO tam musi być iglica,chyba że masz jakąś inną wersję silnika???
Kwazio Opublikowano 11 Października 2011 Autor Opublikowano 11 Października 2011 No musi być, bo jak widać przepustnica przesuwa się po osi... Dzięki All!
GOGO Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 To jest tam ta iglica czy jej nie ma????? może byś napisał.
Kwazio Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 Ja nie wiem, przecież to ja Was pytam... :devil: Rozważam zakup, a bez iglicy nie chcę. Potrzebuję coś takiej z grubsza pojemności zamiast GP-28 do Explision. Myślę też o: http://www.modelemax.pl/product_info.php?products_id=8553 , ale taka cena za tak małego cypisa po prostu mnie przeraża... :cry:
mkrawcz1 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 http://www.conrad.pl/Silnik-dwusuwowy-asp,-typ-ASP28A.htm?websale7=conrad&pi=224706&ci=SHOP_AREA_19783_1210010 - nie wystarczy? Instrukcja: http://www.produktinfo.conrad.com/datenblaetter/200000-224999/224706-an-02-ml-Verbrennungsmotor_28A_de_en_fr_nl.pdf (lub polska na NASTIku) - wszędzie piszą o igle biegu jałowego w osi przepustnicy.
Kwazio Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 Tylko że właśnie GP-28 jest .28 i jest to tyci dla niego za mało. W prawdzie uwisi, ale dopiero na: http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=393_396_401&products_id=5661 Chciałbym coś o piczy kłaczek mocniejszego, a cięższego tylko o jeszcze mniejszy...
mkrawcz1 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 Iglica musi być, inaczej nie wyregulowałbyś wchodzenia na obroty. Zresztą instrukcja nie wspomina o odstępstwach.
Kwazio Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 Chodzi o to że są też gaźniki dla wodogłowych, z zaworkiem "air bleed" i boję się, czy on nie jest właśnie taki...
mkrawcz1 Opublikowano 13 Października 2011 Opublikowano 13 Października 2011 No ale to jest silnik lotniczy...
Kwazio Opublikowano 13 Października 2011 Autor Opublikowano 13 Października 2011 No i takiego właśnie szukam. Dodam jeszcze, że do samolotu... :devil:
bzik4 Opublikowano 31 Października 2011 Opublikowano 31 Października 2011 Mam silnik ASP 36 gaźnik wygląda dokładnie tak samo i JEST tam iglica, którą sobie śrubokrętem można pokręcić
Rekomendowane odpowiedzi