leszek_c Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Pierwszy raz od kilku miesiecy chcialem sobie polatac moim Radianem. Znalazlem fajne miejsce, super widoczki, pieknie sloneczko swieci, lekka bryza. Pierwszy probny lot bez kamerki, wszystko cacy podchodzimy do ladowania-wyladowal. A tu lipa, przy lądowaniu serwo lotki prawego skrzydła musiało się jakoś uszkodzić. Przy neutralnym drążku lotka prawego skrzydła wychylona do góry. Zobaczcie na filmie: [vimeo]http://vimeo.com/31444924[/vimeo] Nic nie daje wyłączenie zasilania. Nie wiem co z tym zrobić, czy to się nadaje do wymiany? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidey Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Jeżeli się rusza w obie strony prawidłowo to może wystarczy przestawienie orczyka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszek_c Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 I tak zrobie, musialo sie na trybach przekrecic w serwie. Po podniesieniu modelu mialem troche trawy na orczyku. Wiec pewnie przy ladowaniu uderzyl o ziemie i go przekrecilo. Dzieki za podpowiedz. Ciezko myslaca glowe mam. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Lepiej to serwo wymienić. W większości znanych mi serw taka sytuacja jest możliwa tylko przy uszkodzeniu szczytów zębów lub ich wyłamaniu. Tryb napędzający jest mocno wciśnięty na ośkę silnika i nie ma możliwości względem niej obrotu. Tryb na którym siedzi orczyk, jest naciśnięty na ośkę potencjometru ale w różnych serwach różnie zabezpieczony przed obrotem. Wszystkie tryby są zazębione o siebie i nie mają prawa zmieniać wzajemnych położeń. Jeśli tak się stało, oznacza to marnej jakości serwo i kwalifikuje się do wymiany. Przestawienie orczyka na wieloklinie to tylko usunięcie skutku a nie przyczyny. Tryb, na którym siedzi orczyk, może być w innym położeniu i przy wychylaniu do maksimum może się opierać o zabezpieczenie wewnątrz obudowy. Może to w czasie lotu spowodować większe uszkodzenie i zablokowanie lotki w jeszcze większym wychyleniu (wyłamany ząb nie będzie fruwał wewnątrz serwa tylko przyklejony smarem do koła zębatego zablokuje przekładnię zgodnie z prawem pewnego facia na M). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi