Skocz do zawartości

ASP .75


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W ramach długu otrzymałem nowiutki silnik ASP .75 z tegorocznego "chowu" :D Mam szybkie pytanie bo w specyfikacji technicznej nie podają ciągu jaki uzyskuje. orientujecie sie może jaki można na tym silniku otrzymac ciąg, powiedzmy na rekomendowanych śmigłach? Myśle czy nie włożyć go do modelu seagull'a DEWOITINE

oczywiście nie chodzi o zawisy na śmigle ani latanie jak błyskawica, ale zwyczajne makietowe wożenie sie po niebie.

Pytanie jeszcze o regulację. Mój silnik ma regulację z przodu w gaźniku...w ASP .61 mam regulację z tyłu. Oprocz wiadomych wad (blisko smigla) regulacji przedniej czy są jeszcze jakieś? Zastanawiam sie czy nie zamienić sobie na tylną ale to pociąga za sobą wymianę gaźnika...

Opublikowano

Odnośnie ciągu nic nie wiem, a odnośnie gaźnika - zostaw jak jest, to bodajże najlepszy gaźnik OSów dwusuwowych, zresztą regulacja jest cofnięta, pod kątem...

Opublikowano

Dzieki, zostawie oryginalny. Musze tylko jakos przedluzyc srube iglicową zeby móc regulować bez koniecznosci zdejmowania maski. Jakies propozycje? Dolutowac/dokleić?

Opublikowano

W O.S. -ach jest centryczny otwór fi 1,5mm w pokrętle a z boku śruba imbusowa bez łba. Wystarczy wsunąć dowolnej długości drut i zablokować śrubką a wystający z maski koniec zagiąć - połączenie jest pewne i łatwo demontowalne. Jeśli w Twojej iglicy takiej możliwości nie ma, można to zrobić samemu. Trzeba wywiercić centryczny otwór w pokrętle i prostopadły pod śrubę, nagwintować i tyle. Śruba może być M2,5.

Opublikowano

Też można...dziekuje za pomysł. Nie mam czym nagwintowac ani imadla w ktorym moglby nawiercac srubke ale moze nawierce tylko srube regulacje wzdluz osi na glebokosc 2mm i wlutuje jakis drut...

Opublikowano

Lut może puścić od wibracji. Możesz przyszłościowo wywiercić prostopadle do osi otwór pod przyszłą śrubkę ale o średnicy posiadanego drutu, wcisnąć go w otwór, wygiąć aby szedł w osi iglicy i dopiero zalutować aby nie miał luzu. Tyle, że jest to półśrodek. Lepiej kupić gwintowniki - ostatecznie M3. Przydadzą się wiele razy a będziesz miał możliwość montowania tego przedłużenia po zamontowaniu kompletnego silnika wraz z iglicą. Inaczej wszelkie operacje wyjęcia gaźnika lub silnika mogą być utrudnione. Znam ten ból niestety na wylot.

Opublikowano

Ja mam wersje A bez II, kurcze troche odstaje jakoscia od .61 wersji AII... Sruba regulacji nie jest jednak cofnieta pod katem ale ma tsk jak w OS juz dziurke i imbus do przedluzenia... No ale martwi mnie troche ze to moze nie byc takie proste w regulacji jak .61 z tylna regulacja...

Opublikowano

Jedyne czym mógłbym Cię poratować, to:

Dołączona grafika

Musiałbyś dosztukować blaszkę, bo się złamało, a i tak rozstaw mniejszy, bo to od ASP 61 AII.

Opublikowano

No ale martwi mnie troche ze to moze nie byc takie proste w regulacji jak .61 z tylna regulacja...

Proste nie jest bo blisko śmigła. Przy konieczności użycia palcami większej siły, dłoń przyjmuje niekontrolowane pozycje. Dlatego jak zagięty koniec przedłużenia będzie miał z 10mm, wtedy będzie lekko obrócić igłę i ryzyko jest mniejsze. Na tym zdjęciu pokrętło wystaje z maski ale i tak później musiałem dorobić zagięty drut bo nie szło normalnie regulować.

http://www.modelarz.one.pl/media/galeria/nasza-grupa/andrzej/modele-rc/focke-wulf-ta-152-h1/focke-wulf-ta-152-h1-05.jpg

Opublikowano

To prawda.

Ale na przykład ja, gdzie się da przenoszę regulację na gaźnik, bo zawsze walczę o każdy gram oraz o likwidację ewentualnych syfonów. Do ASP mam więc takich korpusów z czopami kilka, więc ewentualnie służę...

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.