Skocz do zawartości

Trex 450 pro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Kupiłem trex-a 450 pro i mam problem z zebatką która przekłada napęd z wirnika głównego na ogon (Ta najbardziej na lewo zebatka ). Problem polega na tym, że cały czas mi ona pada. Już 4 wałki z tą zębatką poszły a ledwo co go kupiłem. Wcześniej miałem HK450 na pasku i nie było takiego problemu. Nie wiem czy mam go źle złożonego, ustawionego. Można jakoś zabezpieczyć ogon żeby ta zębatka tak nie padała ?

Tak przy okazji. Kupiłem tego trex-a używanego ale sprawnego. I po tygodnu padły mi 3 serwa aligna...(zebatki). Wcześniej latałem na coronie i je przełożyłem. Nie wiem czy mam taki dar do niszczenia produktów aligna ale myślałem że będzie większa różnica w jakości.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

jeżeli pasek wirnika ogonowego spada to poluzuj ogon(śrubki), pociągnij ogon do tyłu i zakręć jeśli problem jest w zębatce to może dokręć ją bardziej albo tą część co ją trzyma

Opublikowano

Tu może mieć wpływ zbyt ciasne spasowanie zębatek. Jeśli możesz zrób zdjęcie części która ulega uszkodzeniu i zamieść ją tutaj bo nie jestem pewny czy dobrze rozumiem co się Ci psuje.

Opublikowano

Jeżeli masz możliwość ustawienia prześwitu między zebątkami to zrób tak:

Poluzuj ile się da, włoż między nie kartke A4 od drukarki, ścisnij tak mocno jak sie da i zakręć nastepnie obrotami zębatek wyciągnij kartke.

Opublikowano

Jeżeli masz możliwość ustawienia prześwitu między zebątkami to zrób tak:

Poluzuj ile się da, włoż między nie kartke A4 od drukarki, ścisnij tak mocno jak sie da i zakręć nastepnie obrotami zębatek wyciągnij kartke.

Dokładnie to samo miałem napisać. Najlepiej taka z zeszytu nie za twardą, żeby się dobrze wpasowała. Po jej usunięciu będzie minimalny luz, a zębatki nie będą się uszkadzać. Ale wolałem zobaczyć to, zanim dam jakieś rady ;)
Opublikowano

Ciekawe jak kolega ma wyregulować luz między kołem głównym i zwykłą zębatką napędu ogona...

 

Sprawdź czy przekładnia (koło główne, zębatka napędu ogona) jest oryginalna.

Helikopter jest źle złożony lub krzywy po krecie. Normalnie jest tam drobny luzik dający niepowtarzalny alignowski świst :wink:

Opublikowano

moze to byc tez blad w produkcji.. kazdemu sie zdaza... ja to robilem w swoim hk tak ze wyciagalem lozyska z mocowania tego walu z zebatka i delikatnie rezalem 0,5mm blizej zebatki napedowej.. dzieki czemu luz zlikwidowalem a lozyska najlepiej wkleic na dwuskladnikowy zeby sie nie przesunelo

Opublikowano

Fakt, że padły serwa tarczy wskazuje ponownie na błąd montażu lub uszkodzenia po krecie.

Te aluminiowe mocowania serw/łożysk w wersji pro są takie fikuśne, że jeśli są lekko skrzywione lub zbyt mocno skręcone to w "oryginalnych" serwach Aligna zębatki potrafią się blokować.

Opublikowano

Problem polega na tym, że cały czas mi ona pada

hmmm... pada? co masz na myśli?

Jeżeli to że wyłamują się ząbki to prawdopodobnie źle lądujesz... wystarczy delikatnie (dosłownie delikatnie) musnąć o trawę i po zębach....

jeżeli pasek wirnika ogonowego spada to poluzuj ogon(śrubki), pociągnij ogon do tyłu i zakręć jeśli problem jest w zębatce to może dokręć ją bardziej albo tą część co ją trzyma

:shock:

Sprawdź czy przekładnia (koło główne, zębatka napędu ogona) jest oryginalna.

Helikopter jest źle złożony lub krzywy po krecie. Normalnie jest tam drobny luzik dający niepowtarzalny alignowski świst :wink:

 

tu kolega może mieć racje bo miałem podobny problem i przyczyną było niewłaściwe spasowanie (złożenie) całości

rafal

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.