Rogus Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Witam. Kupiłem trex-a 450 pro i mam problem z zebatką która przekłada napęd z wirnika głównego na ogon (Ta najbardziej na lewo zebatka ). Problem polega na tym, że cały czas mi ona pada. Już 4 wałki z tą zębatką poszły a ledwo co go kupiłem. Wcześniej miałem HK450 na pasku i nie było takiego problemu. Nie wiem czy mam go źle złożonego, ustawionego. Można jakoś zabezpieczyć ogon żeby ta zębatka tak nie padała ? Tak przy okazji. Kupiłem tego trex-a używanego ale sprawnego. I po tygodnu padły mi 3 serwa aligna...(zebatki). Wcześniej latałem na coronie i je przełożyłem. Nie wiem czy mam taki dar do niszczenia produktów aligna ale myślałem że będzie większa różnica w jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bedway Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 jeżeli pasek wirnika ogonowego spada to poluzuj ogon(śrubki), pociągnij ogon do tyłu i zakręć jeśli problem jest w zębatce to może dokręć ją bardziej albo tą część co ją trzyma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Tu może mieć wpływ zbyt ciasne spasowanie zębatek. Jeśli możesz zrób zdjęcie części która ulega uszkodzeniu i zamieść ją tutaj bo nie jestem pewny czy dobrze rozumiem co się Ci psuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Jeżeli masz możliwość ustawienia prześwitu między zebątkami to zrób tak: Poluzuj ile się da, włoż między nie kartke A4 od drukarki, ścisnij tak mocno jak sie da i zakręć nastepnie obrotami zębatek wyciągnij kartke. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekRG Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Jeżeli masz możliwość ustawienia prześwitu między zebątkami to zrób tak: Poluzuj ile się da, włoż między nie kartke A4 od drukarki, ścisnij tak mocno jak sie da i zakręć nastepnie obrotami zębatek wyciągnij kartke. Dokładnie to samo miałem napisać. Najlepiej taka z zeszytu nie za twardą, żeby się dobrze wpasowała. Po jej usunięciu będzie minimalny luz, a zębatki nie będą się uszkadzać. Ale wolałem zobaczyć to, zanim dam jakieś rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekJ Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Ciekawe jak kolega ma wyregulować luz między kołem głównym i zwykłą zębatką napędu ogona... Sprawdź czy przekładnia (koło główne, zębatka napędu ogona) jest oryginalna. Helikopter jest źle złożony lub krzywy po krecie. Normalnie jest tam drobny luzik dający niepowtarzalny alignowski świst :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 moze to byc tez blad w produkcji.. kazdemu sie zdaza... ja to robilem w swoim hk tak ze wyciagalem lozyska z mocowania tego walu z zebatka i delikatnie rezalem 0,5mm blizej zebatki napedowej.. dzieki czemu luz zlikwidowalem a lozyska najlepiej wkleic na dwuskladnikowy zeby sie nie przesunelo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeszekJ Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Fakt, że padły serwa tarczy wskazuje ponownie na błąd montażu lub uszkodzenia po krecie. Te aluminiowe mocowania serw/łożysk w wersji pro są takie fikuśne, że jeśli są lekko skrzywione lub zbyt mocno skręcone to w "oryginalnych" serwach Aligna zębatki potrafią się blokować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 16 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2012 Problem polega na tym, że cały czas mi ona padahmmm... pada? co masz na myśli?Jeżeli to że wyłamują się ząbki to prawdopodobnie źle lądujesz... wystarczy delikatnie (dosłownie delikatnie) musnąć o trawę i po zębach.... jeżeli pasek wirnika ogonowego spada to poluzuj ogon(śrubki), pociągnij ogon do tyłu i zakręć jeśli problem jest w zębatce to może dokręć ją bardziej albo tą część co ją trzyma :shock: Sprawdź czy przekładnia (koło główne, zębatka napędu ogona) jest oryginalna. Helikopter jest źle złożony lub krzywy po krecie. Normalnie jest tam drobny luzik dający niepowtarzalny alignowski świst :wink: tu kolega może mieć racje bo miałem podobny problem i przyczyną było niewłaściwe spasowanie (złożenie) całościrafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi