PROTON Opublikowano 26 Listopada 2011 Opublikowano 26 Listopada 2011 Właśnie skończyłem wstępne malowanie, jutro drugi oblot. Gotowy do lotu, waga: silnik:turnugy sk 2826-1000 (240W) śmigło: 9x4,7 serwa: HXT900 Skrzydła oklejone papierem na wikol i całość malowana emalią akrylową.
PROTON Opublikowano 17 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2011 Dorobiłem skrzydła z lotkami i okleiłem taśmą pakową. góra spód przeniesienie napędu na lotki wykonane z części od helikoptera 450 Waga skrzydeł: bez lotek - 227g z lotkami - 247g Oklejone papierem jest znaczne sztywniejsze od oklejonego taśmą.
Pacza Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 Jaka jest różnica w wadze modeli? Tzn tego oklejanego taśmą i tego papierem? Jestem w trakcie budowy i zastanawiam się nad wykończeniem. Szczerze mówiąc taśma mi się nie podoba wizualnie więc zastanawiam się nad papierem japońskim i malowaniem. I druga sprawa. Lotki odcinałeś przed czy po zamknięciu skrzydła?
pyton Opublikowano 17 Lutego 2012 Opublikowano 17 Lutego 2012 A jak pierwszy oblot? modelik ładnie sie prezentuje pododawaj zdjęcia RWD ze zblizeniem na szczegóły
PROTON Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Opublikowano 11 Marca 2012 Oblot się odbył jesienią ze skrzydłami bez lotek, kilka startów i lądowań się udało do czasu małej kraksy. Przy podejściu do lądowania zawadziłem za krzaki, wyrwało wręgę silnikową, reszta cała. Jest dość wolny ale nadmiar mocy ma spory, idzie w górę praktycznie pionowo.Czekam na spokojniejszą pogodę i trenuję na symulatorze.Skrzydła bez lotek oklejone papierem i malowane emalią akrylową - 227g Skrzydła z lotkami oklejone taśmami pakowymi i z serwami - 247gcały samolot gotowy do lotu ze skrzydłami bez lotek i razem z pakietem 3S 2200mAh waży 777g, ze skrzydłami z lotkami będzie 20g więcej.Lotki wycinałem przed zamknięciem skrzydła.
darqo Opublikowano 11 Marca 2012 Opublikowano 11 Marca 2012 Taśmę pakową możesz jeszcze delikatnie przeprasować( zrób próbę temperatury na jakimś kawałku ), bąble potraktuj szpilką .
PROTON Opublikowano 16 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2012 Mam problem z moim RWD, bardzo trudno utrzymać nim lot poziomy. ustawia się około 30 stopni w górę albo 30 stopni w dół. Pomaga wyłączenie silnika, wtedy można szybować poziomo. Ma ktoś pomysł z czym to może być problem?
Drack Opublikowano 16 Czerwca 2012 Opublikowano 16 Czerwca 2012 Mam problem z moim RWD, bardzo trudno utrzymać nim lot poziomy. ustawia się około 30 stopni w górę albo 30 stopni w dół. Pomaga wyłączenie silnika, wtedy można szybować poziomo. Ma ktoś pomysł z czym to może być problem? A jak masz skłon i wykłon ustawiony?
PROTON Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2012 Skłon i wykłon ustawiony, nawet się bałem czy nie za duży Możliwe że napęd za mocny, mam silnik 1000KV, śmigło 9x5, zasilanie 3s 2200mAh.
Rekomendowane odpowiedzi