darek_op Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Przy maksymalnym wychyleniu drążka gazu silnik pięknie wchodzi na maksymalne obroty i po kilku sekundach wyraźnie zwalnia. Po odjęciu gazu i ponownym zwiększeniu maksymalne obroty wzrastają i znowu maleją. Sprawdziłem pakiet i wszystko jest ok, testowałem zachowanie regulatora na malutkim silniku i objaw jest ten sam, więc to nie jest raczej problem zasilania. Po podłączeniu innego regulatora wszystko jest ok więc stawiam na to że jest z nim coś nie tak, tylko CO :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sidey Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Przegrzanie, cutoff za wysoko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy245 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 myślę że musisz podłączyć ten regiel pod kartę programującą i ustawić go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_op Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Regiel był programowany karta i ustawienia są takie same jak w drugim podłączanym i działającym poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Air Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Regiel był programowany karta i ustawienia są takie same jak w drugim podłączanym i działającym poprawnie A pozycję max i min. zakresu przepustnicy kalibrowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_op Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Gaz był kalibrowany próbowałem już właściwie wszystkiego i ciągle to samo :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
misiekkk Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Jaki silnik podłączyłeś ? Ile kV ? Miałem podobny problem z silnikiem 2100 kV - na innych ( wolniejszych ) pracował poprawnie. Po zmianie timingu na high chodzi OK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_op Opublikowano 10 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 mój ma 1400 kV Próbowałem zmienic timing, ale po zmianie na middle silnik mocniej sie grzał więc nie ryzykowałem dalszej zmiany :shock: Moż faktycznie spróbować na high Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek_op Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Niewydolność pakietu została wykluczona. Uszkodzony jet na 100% regulator :evil: Obrałem go dzisiaj z koszulki i dokładnie pod lupą obejrzałem. Nie widać żadnych widocznych uszkodzeń, po podłączeniu silnika nagrzewa się lekko i wszystkie tranzystory maja taka samą temperaturę :evil: Może jest to wina oprogramowania w procesorze? czy można mu jakoś to oprogramowanie wgrać ponownie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi