jarkub Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Jako , że ostatni Snipp skończył w ten, dość spektakularny, sposób : postanowiłem złożyć nowy, wyposażenie (za wyjątkiem ESC) nie ucierpiało, więc wystarczyło czekać na listonosza. Zacząłem od wręgi silnikowej, oryginał jest ze sklejki : ma dwie wady, trochę za duży otwór środkowy, śruby do mocowania silnika nie za bardzo trzymają i drugi , kołpak, z powodu wystających śrub, nie przylega za bardzo do kadłuba, jest 3 - 4 mm. przerwy. Tu ta sama wręga w modelu kolegi, który, niejako przy okazji, też postanowiłem przerobić. Postanowiłem zrobić nową wręgę z laminatu 2 mm. Najpierw trasowanie potem wywiercenie otworów i wycięcie tak to wygląda przed wklejeniem tak w trakcie i po Co do modelu kolegi, to miałem nosa, w ostatnim locie trochę się silnik poluzował i skrzywił wał, jak się okazało, szkód było więcej po wypiłowaniu większego otworu wyszło rozwarstwienie sklejki. wystarczyło skleić , wkleić wręgę i po sprawie. Teraz na warsztat regiel, najpierw streptease a potem wystarczyło polutować to wszystko w zgrabny pakiet wraz z silnikiem i becem cdn.
robraf Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 jaki tu jest zestaw napedowy silnik, reglerek, smiglo i pakiet... prądy jakiego rzedu? chodzi mi cos takiego po glowie ale z silnikiem ze smiglowca ( tgy x500 z smigielkiem 4,1 x4,1 ) tylko nie wiem jakich pradow sie spodziewac
jarkub Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 Silnik to neu 1115/2,5 d, ESC Castle 100, prądy tak właśnie około 90 A, generalnie powinno być na 5S, ale szukam pakietu odpowiednich rozmiarów, 4S wchodzi bez problemu.
robraf Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 no to ladnie... mam regulator 70A i zastanawiam sie czy do takiego silniczka od 450 wystarczy
jarkub Opublikowano 11 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2011 zależy jakie dasz śmigło, jak zbytnio nie obciążysz, będzie ok
Rekomendowane odpowiedzi