Maj0r Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Witam. Mój problem polega na trudnościach w dostępie do paliwa nitro 10% do ww silnika. Niestety nie mam pojęcia, gdzie w UK można takie paliwo nabyć. Szukałem dość długo i najmniejsza zawartość nitrometanu to 15-16%. Chciałbym zapytać, czy stosowanie nitro 15% może mieć jakieś bardzo negatywne skutki? Wiem, że silnik może się przegrzewać, ale jak to wpłynie na jego pracę i żywotność? Jeżeli ktokolwiek z UK wie, gdzie można dostać paliwo 10%, bardzo prosiłbym o link. Serdecznie pozdrawiam. Tomek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Tomek do 20% możesz śmiało stosować. Problemem tylko cena. Najlepsze do dwusuwów jakie znam, to czeski RAPICON FLIGHT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOGO Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Tylko musisz pamiętać im więcej nitro tym wyższa będzie temperatura silnika i skrócisz jego żywotność.Albo poszukaj paliwa bez nitro do tego kup paliwo z nitro 20% i zmieszaj je razem 1:1 i masz nitro 10%. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Przesadnie się ludzie tego nitrometanu boją. To nie chiński syndrom, Panowie... :devil: Powyżej 50% problem już jest, rozumiem. Ale przy 20? Bez przesady. Silnik najbardziej zużywają wszelakie muchy i komary zassane, a nie 20% nitro. Proponuję latać w ogóle bez nitrometanu. A jeszcze lepiej silnika nie zapalać tylko nim kręcić... :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maj0r Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Dziękuję bardzo za odpowiedzi Panowie:). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi