Jurij80 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Chciałbym skompletować zestaw do ładowania LiFe i LiPol. A że jestem początkującym to nie wiem co będzie mi potrzebne, czego nagle mi zabraknie, a może coś jest przydatnym gadżetem w tym temacie. Powiedzmy, że zakupu dokonam w HK, ale jakby czegoś potrzebnego nie było w ich asortymencie to też proszę o wstawkę. Na chwilę obecną jest to: - ładowarka: Turnigy Accucel-6 50W 6A Balancer/Charger w/ accessories; - przejściówka XT60 to Losi do ładowania pakietów LiFe: XT60 to Losi Charging Adapter; - adapter 12V: Car Cigarette Lighter Adapter for Battery Chargers; - pokrowiec do przechowywania LiPol'i: Lithium Polymer Charge Pack 25x33cm JUMBO Sack Myślę, że ten temat przyda się początkującym. Czekam na propozycje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość a7498787 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Pokrowiec możesz zrobić sobie sam, wtyczka do zapalniczki ci nie potrzebna bo ładowarkę przypniesz sobie bezpośrednio do aku na krokodylki. Wszelkie przejściówki zrób sobie sam, kup tylko wtyczki i gniazda. Ta ładowarka która podałeś, to prawie to samo co imax b6 (w Polsce do kupienia za 100zł z przesyłką) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Adapter zapalniczki ci się nie przyda bo to gniazdo daje za mały prąd. Ładowarkę podłączasz krokodylkami bezpośrednio do akumulatora. Przydałby ci się jeszcze zasilacz do ładowarki jeśli zamierzasz ładować akumulatory w domu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...