Skocz do zawartości

ASP S52A


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Wiecie może czym różnią się silniki ASP S52A Two Stroke Glow Engine i ASP S52A Two Stroke Glow Engine w/Remote HS Needle Valve (na stronie hobbyking)? Chciałbym zamontować tego ASP w Spitfire z deAgostini, stąd też drugi pytanko - gdzie mógłbym dokupić długą przedłużkę kolektora wydechowego?

Dzięki za informacje i pozdrawiam,

Krzysiek

Opublikowano

Remote HS Needle Valve to oddalona od gaźnika śruba regulacji składu mieszanki. Różnią się tym, że jeden ma ją przy samym gaźnku, co może skutkować pocięciem palców przy regulacji, a drugi oddaloną, co jest wygodniejsze i bezpieczniejsze.

Opublikowano

W tym drugim, wykręcamy dwie górne śrubki pokrywy korbowodu i na dołączone dłuższe przykręcamy główny zawór paliwa ze wspornikiem. Łączymy rurką z gaźnikiem i dzięki temu główną regulację paliwa mamy bezpiecznie odsuniętą od śmigła.

Z przedłużką łatwo nie będzie, choć gdzieś duży wybór widziałem... Jak znajdę dam znać.

Generalnie silniczek świetny, ma bardzo wysokie osiągi...

Opublikowano

Wszystko jasne, dziękuję bardzo za informację. Długiej przedłużki nie znalazłem (gdzieś widziałem krótką) więc daj znać jak znajdziesz.

Pozdrawiam,

Krzysiek

Opublikowano

Generalnie silniczek świetny, ma bardzo wysokie osiągi...

Oj to samo mogę powiedzieć silniczek rewelacyjny ma bardzo dużą moc jak na tę pojemność

 

ja regulacje wysokich obrotów mam z tyłu

 

pozdrawiam

Opublikowano

Silnik z regulacją tylną można w razie czego przerobić na przednią (choć nie wiem po co...).

Ta przedłużka to 'deflektor wydechu', szukaj w Riku, Skorpionie itp. albo zastosuj po prostu kawałek rurki igelitowej do paliwa (np. do diesla).

Opublikowano

Ta przedłużka to 'deflektor wydechu', szukaj w Riku, Skorpionie itp. albo zastosuj po prostu kawałek rurki igelitowej do paliwa (np. do diesla).

Raczej chodzi o dystans między cylindrem a flanszą tłumika, dzięki której sam tłumik można dalej odsunąć od silnika.

 

Taki element był dodawany w zestawie z silnikiem JBA który sprzedawali ze spitfajerem, sprawdź czy rozstaw pasuje i może ktoś będzie miał do odstąpienia.

 

Pozdr.

Michał

Opublikowano

Gdzieś w krajowych sklepach widziałem taki profil "wydechowy" na metry...

EDIT: Znalazłem :-) Sklepu nie polecam, ale jest...

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=14038

 

Tu też jest:

http://www.modelmotor.pl/przedluzenie-tlumika-du-bro-213.html

 

I tu:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=du-bro+213&_sacat=See-All-Categories

Opublikowano

Nawet muszą... :devil:

Ale to i tak zmora, ręcznie będzie uciekać. Warto przynajmniej na sztywnym statywie, w imadle i lekko stępionym już wiertłem.

Opublikowano

Dzięki!! Właśnie o taki dystans mi chodziło... jeśli nie znajdę innego spróbuję wiercić ten uniwersalny. Pozostanie tylko jeszcze kwestia dłuższych śrub, ale na razie muszę skończyć model.

Pozdrawiam,

Krzysiek

  • 8 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam,

Kończąc wątek kupiłem uniwersalne przedłużenie i udało się to wywiercić. Poza tym zamiast szukać dłuższych śrub kupiłem gwintowany pręt 3mm i dokręciłem od strony korpusu silnika nakrętkami. Aby podejść tam kluczem nasadowym musiałem uciąć dłuższe pręty i podłożyć trochę podkładek. A wyszło to tak:

post-5067-0-01238300-1345625290.jpg

post-5067-0-56620800-1345625332_thumb.jpg

Jakby ktoś potrzebował tą przedłużkę to zostało mi jeszcze około 10cm.

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie - jak powinien być ustawiony gaźnik przy drążku w skrajnym dolnym położeniu?

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.