Skocz do zawartości

ASP S52A


songo78

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wiecie może czym różnią się silniki ASP S52A Two Stroke Glow Engine i ASP S52A Two Stroke Glow Engine w/Remote HS Needle Valve (na stronie hobbyking)? Chciałbym zamontować tego ASP w Spitfire z deAgostini, stąd też drugi pytanko - gdzie mógłbym dokupić długą przedłużkę kolektora wydechowego?

Dzięki za informacje i pozdrawiam,

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym drugim, wykręcamy dwie górne śrubki pokrywy korbowodu i na dołączone dłuższe przykręcamy główny zawór paliwa ze wspornikiem. Łączymy rurką z gaźnikiem i dzięki temu główną regulację paliwa mamy bezpiecznie odsuniętą od śmigła.

Z przedłużką łatwo nie będzie, choć gdzieś duży wybór widziałem... Jak znajdę dam znać.

Generalnie silniczek świetny, ma bardzo wysokie osiągi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta przedłużka to 'deflektor wydechu', szukaj w Riku, Skorpionie itp. albo zastosuj po prostu kawałek rurki igelitowej do paliwa (np. do diesla).

Raczej chodzi o dystans między cylindrem a flanszą tłumika, dzięki której sam tłumik można dalej odsunąć od silnika.

 

Taki element był dodawany w zestawie z silnikiem JBA który sprzedawali ze spitfajerem, sprawdź czy rozstaw pasuje i może ktoś będzie miał do odstąpienia.

 

Pozdr.

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzieś w krajowych sklepach widziałem taki profil "wydechowy" na metry...

EDIT: Znalazłem :-) Sklepu nie polecam, ale jest...

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=14038

 

Tu też jest:

http://www.modelmotor.pl/przedluzenie-tlumika-du-bro-213.html

 

I tu:

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=m570.l1313&_nkw=du-bro+213&_sacat=See-All-Categories

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam,

Kończąc wątek kupiłem uniwersalne przedłużenie i udało się to wywiercić. Poza tym zamiast szukać dłuższych śrub kupiłem gwintowany pręt 3mm i dokręciłem od strony korpusu silnika nakrętkami. Aby podejść tam kluczem nasadowym musiałem uciąć dłuższe pręty i podłożyć trochę podkładek. A wyszło to tak:

post-5067-0-01238300-1345625290.jpg

post-5067-0-56620800-1345625332_thumb.jpg

Jakby ktoś potrzebował tą przedłużkę to zostało mi jeszcze około 10cm.

Przy okazji mam jeszcze jedno pytanie - jak powinien być ustawiony gaźnik przy drążku w skrajnym dolnym położeniu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.