Skocz do zawartości

silnik 3-4 ccm JAKI???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Potrzebuje kupić silnik 3-4 ccm i zastanawiam się między:

MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC

Thunder Tiger GP-18

ASP 25 A

Magnum X2-25 A

To będzie mój pierwszy spalinowy silnik do tej pory miałem tylko elektryki.

Chcę kupić silnik, który wystarczy na więcej niż jeden sezon, ale też taki który nie kosztuje zbyt wiele, mam ograniczone środki finonsowe i szukam takiego "złotego środka"

Prosiłbym modelarzy którzy zetkneli się już z tymi silnikami o porade czy dobrze się sprawowały.

Pozdrawiam

Opublikowano

Jeśli chodzi docieranie, regulację itd. silnika to będę miał pomoc trochę bardziej doświadczonego kolegi.

Opublikowano

Polecam MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC -dobrze dotarty i wyregulowany pali z palucha i to na paliwie bez nitro . Jak ciepły to i bez zarżenia :shock:

Opublikowano

... będę miał pomoc trochę bardziej doświadczonego kolegi.

To bardzo wskazane... :devil:

Problem w tym, że małe silniki typu ASP/Magnum mogą mieć tak skopsany gaźnik, że bez przeróbki wyregulować się w ogóle nie da... :cry:

GP-18 i OS 25LA mają gaźniki bez iglicy. Takie dla wodogłowych... :devil:

 

Polecam MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC ...:

Ciężki i bez tłumika... :cry:
Opublikowano

Osobiście mam kilka silników ale z tej pojemności polecam Thunder Tigra.

Posiadam TT GP-25 i mogę polecić go z czystym sumieniem. jest w miarę mocny dobrze wyważony i stosunkowo nie drogi w eksploatacji. mój lata na paliwie bez nitro a jak dodaje nitro to max 5%.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Posiadam TT GP-25

A gdzie można kupić taki silnik, bo w sklepach modelarskich, które znam mają tylko GP-07, GP-18 i GP-28, a właśnie GP-18 jest dla mnie troszkę za słaby, a GP-28 troszkę za mocny. GP-25 byłby idealny:)

Pozdrawiam

Opublikowano

z tego co wiem GP-25 już nowego nie kupisz. chyba ze na allegro będzie miał ktoś do sprzedania bo na jego miejsce jako nowszy model wszedł GP-28.

Na twoim miejscu kupił bym GP-28.

Opublikowano

Jeśli się zdecydujesz na GP-28, to miałbym radę - dołóż jednak 50zł i kup OS 25LA.

Wady GP-28, których nie ma w 25LA:

1) Piasty śmigła są krzywe. Otwór jest nieosiowo, a czoła nie są równoległe.

2) Czoło oporowe w wale, do którego dochodzi piasta śmigła, nie jest obrabiane (jest prosto z odkuwki).

W efekcie każde śmigło jest krzywe i wibruje.

3) Mój źle pracował i gasł na załączonej świecy TT R2. Musiałem włożyć OS A3.

 

Żeby nie być gołosłownym:

Dołączona grafika

Opublikowano

W sumie z Gp'sami nie mialem styczności, aczkolwiek OS/TT miałem i nie było żadnych problemów. Odpalanie z palca bez problemu. Gdybym miał teraz coś kupować tak 3-4ccm silniczek,brałbym Os'a albo TT, bo wolę "sprawdzone" niż się użerać dostawać ku.... nerwicy , a tak spokój i człowiek od razu spokojniejszy i piękniejszy :D

Opublikowano

A jeszcze wpadłem w internecie na silniki Amerykańskie GMS, są dosyć tanie.

Czy ktoś używał ten silnik, albo słyszał jakieś opinie?

I jeszcze jedno pytanie odnośnie GMS, Iglicę lapiej mieć z tyłu czy z przodu

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.