F16 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Potrzebuje kupić silnik 3-4 ccm i zastanawiam się między: MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC Thunder Tiger GP-18 ASP 25 A Magnum X2-25 A To będzie mój pierwszy spalinowy silnik do tej pory miałem tylko elektryki. Chcę kupić silnik, który wystarczy na więcej niż jeden sezon, ale też taki który nie kosztuje zbyt wiele, mam ograniczone środki finonsowe i szukam takiego "złotego środka" Prosiłbym modelarzy którzy zetkneli się już z tymi silnikami o porade czy dobrze się sprawowały. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Skoro pierwszy, to z wymienionych najlepiej GP-18, jednak ma niecałe 3cm?, a jest przy tym spory i ciężkawy. Natomiast w pozostałych trzeba przede wszystkim mieć już niezłą wprawę z gaźnikami. Najlepszy oczywiście OS-MAX 25LA... :devil: http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_109&products_id=972 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F16 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Jeśli chodzi docieranie, regulację itd. silnika to będę miał pomoc trochę bardziej doświadczonego kolegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancin Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Polecam MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC -dobrze dotarty i wyregulowany pali z palucha i to na paliwie bez nitro . Jak ciepły to i bez zarżenia :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 ... będę miał pomoc trochę bardziej doświadczonego kolegi.To bardzo wskazane... :devil: Problem w tym, że małe silniki typu ASP/Magnum mogą mieć tak skopsany gaźnik, że bez przeróbki wyregulować się w ogóle nie da... :cry: GP-18 i OS 25LA mają gaźniki bez iglicy. Takie dla wodogłowych... :devil: Polecam MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC ...:Ciężki i bez tłumika... :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Osobiście mam kilka silników ale z tej pojemności polecam Thunder Tigra. Posiadam TT GP-25 i mogę polecić go z czystym sumieniem. jest w miarę mocny dobrze wyważony i stosunkowo nie drogi w eksploatacji. mój lata na paliwie bez nitro a jak dodaje nitro to max 5%. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F16 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 Posiadam TT GP-25A gdzie można kupić taki silnik, bo w sklepach modelarskich, które znam mają tylko GP-07, GP-18 i GP-28, a właśnie GP-18 jest dla mnie troszkę za słaby, a GP-28 troszkę za mocny. GP-25 byłby idealny:)Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 z tego co wiem GP-25 już nowego nie kupisz. chyba ze na allegro będzie miał ktoś do sprzedania bo na jego miejsce jako nowszy model wszedł GP-28. Na twoim miejscu kupił bym GP-28. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwazio Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Jeśli się zdecydujesz na GP-28, to miałbym radę - dołóż jednak 50zł i kup OS 25LA. Wady GP-28, których nie ma w 25LA: 1) Piasty śmigła są krzywe. Otwór jest nieosiowo, a czoła nie są równoległe. 2) Czoło oporowe w wale, do którego dochodzi piasta śmigła, nie jest obrabiane (jest prosto z odkuwki). W efekcie każde śmigło jest krzywe i wibruje. 3) Mój źle pracował i gasł na załączonej świecy TT R2. Musiałem włożyć OS A3. Żeby nie być gołosłownym: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 W sumie z Gp'sami nie mialem styczności, aczkolwiek OS/TT miałem i nie było żadnych problemów. Odpalanie z palca bez problemu. Gdybym miał teraz coś kupować tak 3-4ccm silniczek,brałbym Os'a albo TT, bo wolę "sprawdzone" niż się użerać dostawać ku.... nerwicy , a tak spokój i człowiek od razu spokojniejszy i piękniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F16 Opublikowano 12 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Dziękuje za takie zinteresowanie i rady. Zastanawiam się właśnie nad OS MAX 25, ale u mnie krucho z pieniędzmi teraz, a co myślicie o tym silniku, czy warty jest tej ceny: http://allegro.pl/silnik-modelarski-zarowy-mvvs-4-6-rc-i2040011751.html Pojemność troszkę za duża, ale jeszcze ujdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 12 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2012 Wiesz co, za taką cenę dorwiesz Os'a bądź TT używanego... Chociaż nie powiem motorki Mvvs ,nie są aż takie złe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
F16 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 A jeszcze wpadłem w internecie na silniki Amerykańskie GMS, są dosyć tanie. Czy ktoś używał ten silnik, albo słyszał jakieś opinie? I jeszcze jedno pytanie odnośnie GMS, Iglicę lapiej mieć z tyłu czy z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi