Skocz do zawartości

silnik 3-4 ccm JAKI???


F16

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje kupić silnik 3-4 ccm i zastanawiam się między:

MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC

Thunder Tiger GP-18

ASP 25 A

Magnum X2-25 A

To będzie mój pierwszy spalinowy silnik do tej pory miałem tylko elektryki.

Chcę kupić silnik, który wystarczy na więcej niż jeden sezon, ale też taki który nie kosztuje zbyt wiele, mam ograniczone środki finonsowe i szukam takiego "złotego środka"

Prosiłbym modelarzy którzy zetkneli się już z tymi silnikami o porade czy dobrze się sprawowały.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro pierwszy, to z wymienionych najlepiej GP-18, jednak ma niecałe 3cm?, a jest przy tym spory i ciężkawy. Natomiast w pozostałych trzeba przede wszystkim mieć już niezłą wprawę z gaźnikami.

Najlepszy oczywiście OS-MAX 25LA... :devil:

http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_109&products_id=972

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... będę miał pomoc trochę bardziej doświadczonego kolegi.

To bardzo wskazane... :devil:

Problem w tym, że małe silniki typu ASP/Magnum mogą mieć tak skopsany gaźnik, że bez przeróbki wyregulować się w ogóle nie da... :cry:

GP-18 i OS 25LA mają gaźniki bez iglicy. Takie dla wodogłowych... :devil:

 

Polecam MVVS 3,5 GFS/R-ABC-RC ...:

Ciężki i bez tłumika... :cry:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście mam kilka silników ale z tej pojemności polecam Thunder Tigra.

Posiadam TT GP-25 i mogę polecić go z czystym sumieniem. jest w miarę mocny dobrze wyważony i stosunkowo nie drogi w eksploatacji. mój lata na paliwie bez nitro a jak dodaje nitro to max 5%.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam TT GP-25

A gdzie można kupić taki silnik, bo w sklepach modelarskich, które znam mają tylko GP-07, GP-18 i GP-28, a właśnie GP-18 jest dla mnie troszkę za słaby, a GP-28 troszkę za mocny. GP-25 byłby idealny:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli się zdecydujesz na GP-28, to miałbym radę - dołóż jednak 50zł i kup OS 25LA.

Wady GP-28, których nie ma w 25LA:

1) Piasty śmigła są krzywe. Otwór jest nieosiowo, a czoła nie są równoległe.

2) Czoło oporowe w wale, do którego dochodzi piasta śmigła, nie jest obrabiane (jest prosto z odkuwki).

W efekcie każde śmigło jest krzywe i wibruje.

3) Mój źle pracował i gasł na załączonej świecy TT R2. Musiałem włożyć OS A3.

 

Żeby nie być gołosłownym:

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie z Gp'sami nie mialem styczności, aczkolwiek OS/TT miałem i nie było żadnych problemów. Odpalanie z palca bez problemu. Gdybym miał teraz coś kupować tak 3-4ccm silniczek,brałbym Os'a albo TT, bo wolę "sprawdzone" niż się użerać dostawać ku.... nerwicy , a tak spokój i człowiek od razu spokojniejszy i piękniejszy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje za takie zinteresowanie i rady.

Zastanawiam się właśnie nad OS MAX 25, ale u mnie krucho z pieniędzmi teraz, a co myślicie o tym silniku, czy warty jest tej ceny:

http://allegro.pl/silnik-modelarski-zarowy-mvvs-4-6-rc-i2040011751.html

Pojemność troszkę za duża, ale jeszcze ujdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze wpadłem w internecie na silniki Amerykańskie GMS, są dosyć tanie.

Czy ktoś używał ten silnik, albo słyszał jakieś opinie?

I jeszcze jedno pytanie odnośnie GMS, Iglicę lapiej mieć z tyłu czy z przodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.