Skocz do zawartości

jaki interfejs do RADIO LINK


mendes

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jestem posiadaczem aparatury RADIOLINK T6EAP. Nigdy nie miałem do czynienia z modelami i lataniem. Tak jak napisałem w przywitaniu jestem ZIELONY. Studiując od jakiegoś czasu forum i wkręcając się w temat doszedłem do wniosku, że trza popróbować sił na symulatorze. I teraz problem z kablem do komputera. Na stronie znalazłem:

- http://abc-rc.pl/p/51/763/rc-interfejs-symulatora-fms-dla-aparatur-radiolink-akcesoria-do-aparatur-aparatury-i-osprzet-rc.html

- http://allegro.pl/interfejs-usb-do-aparatury-symulator-nowy-i2048380022.html

Pytanie dotyczy pozycji z allegro. Czy RADIOLINK połączy się bez problemu z komputerem z tym interfejsem?

Mam jeszcze pytania dotyczące pierwszego trenerka,ale to jeszcze za milion lat:)

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No podłączyłem. Wszystko chodzi dobrze. Na razie rozkminiam o co chodzi w tych symulatorach ustawieniach itd. Jestem całkowicie zielony. W FMS kalibracja przechodzi dobrze i myślę, że dzisiaj wieczorem zacznę zabawę. W Aero Professional też wykrywa, ale muszę jeszcze nad tym posiedzieć.

Pozdro

p.s. kupować 8 bateryjek AA było bez sensu. Lepiej poczekać i podpiąć jakiś aku 9.6v

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz kupić 8 aku AA 1.2V. Tylko trzeba to jakoś naładować. Ja akurat tak zrobiłem bo mam w chałupie nadmiar ładowarek. Nie jest tak źle, bo aparatura po jakiś 4h pokazała spadek z 9.6V na 9.3V. Dzisiaj zabiorę sprzęt na nockę do pracy i troszkę "pokatuje". Zobaczymy jak to będzie z poborem prądu na dłużej. Spróbuje też polatać, bo na razie to wystartować dobrze nie mogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te problemy ze startem masz realu? Mi się udało latać bez symulatora :mrgreen: (znaczy na klawiaturze coś tam latałem) i polecam ci do treningu model STC (plany są na forum). Prosta budowa i sporo wybacza no i oczywiście wolno lata.