Skocz do zawartości

Modifikacja zamówienia na Hobbyking.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Zamówiłem na HK turnigy 9x mode 2 w połowie stycznia, ale kiedy zobaczyłem że jest -1610 sztuk postanowiłem ją wyrzucić z koszyka. Teraz chciałbym na jej miejsce wstawić turnugy 9x mode 1. Pytanie jak to zrobić. ? Napisałem im wczoraj na forum i nic nie odpisali. Chciałem pisać z nimi na live chat i nie łączy mnie z nimi (2 godziny czekałem). Dzisiaj już pojawiło mi się "printed" na paczce. Co z tym zrobić, jak tam do nich skutecznie napisać. Trochę szkoda żeby lipol szedł do mnie za 70zł, bo tyle kosztowała wysyłka tej paczki... Macie jakieś pomysły? Proszę o szybką odpowiedź.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.