Tomek12345 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Witam. Zamówiłem na HK turnigy 9x mode 2 w połowie stycznia, ale kiedy zobaczyłem że jest -1610 sztuk postanowiłem ją wyrzucić z koszyka. Teraz chciałbym na jej miejsce wstawić turnugy 9x mode 1. Pytanie jak to zrobić. ? Napisałem im wczoraj na forum i nic nie odpisali. Chciałem pisać z nimi na live chat i nie łączy mnie z nimi (2 godziny czekałem). Dzisiaj już pojawiło mi się "printed" na paczce. Co z tym zrobić, jak tam do nich skutecznie napisać. Trochę szkoda żeby lipol szedł do mnie za 70zł, bo tyle kosztowała wysyłka tej paczki... Macie jakieś pomysły? Proszę o szybką odpowiedź.
pawel66 Opublikowano 1 Lutego 2012 Opublikowano 1 Lutego 2012 Ja w takiej sytuacji anulowałem cale zamówienie i zrobiłem zakupy od nowa.
Tomek12345 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Opublikowano 1 Lutego 2012 No właśnie a ja to zgiździłem, jestem tam świeży. A co zrobić teraz, bo już mi printed wyskoczyło.
Rekomendowane odpowiedzi