hubuniek Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Mam regulator Turnigy TGY-20A/9090, który nominalnie ma wytrzymać 20A do silników szczotkowych. Chcę do niego podłączyć dwa Permaxy400. Znów teoretycznie mają one stały pobór maksymalny 8,5A. Czyli teoretycznie regulator powinien bez kłopotu, z zapasem, wytrzymać oba silniki nawet na maksymalnym poborze. Znając jednak tendencję mieszkańców Państwa środka do przesadzania w opisywaniu możliwości swoich produktów nie jestem wcale tego pewien, a szkoda byłoby przekonać w locie, że regulator jednak nie wytrzymał... Czy ktoś ma doświadczenia z tym regulatorem? Ewentualnie jak sprawdzić czy ten regulator to wytrzyma? Tzn. wiem, że wystarczy podłączyć oba silniki, dać pełną moc i patrzeć. Ale to nie gwarantuje, że 13 minucie 4 lotu, ze względu na to, że obciążenie sięga, ale nie przekracza granicznego, regulator odmówi posłuszeństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
engelbert Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 W Twinstarze miałem dwa Permaxy 400 6V, regulator 45A 4setka potrafi wziąć 17A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 4setka potrafi wziąć 17A ups - to by znaczyło, że nawet 30A może być za mało. Choć takie mają z reguły chwilowy do 35A, więc jakiś margines (minimalny) bezpieczeństwa zostaje. Wiele postów widziałem właśnie na temat Twin Starów i reglerów 30A w nich używanych. W takim razie ten 20A, który mam będzie musiał poczekać na inny model ))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 To może ja napiszę tak, w moim dwu silnikowcu, silniki 400 na 8.4v zasilanie dawniej 2S teraz 3S nabrał troszkę wagi, śmigłach Gunter, lecz nie pracują na otwartej przepustnicy, co by je nie przewoltować . Regulator mam 30 amper Jeti (wcześniej 30A od Pana Bodziocha, powędrował do motorówki) i latam tym modelem w takiej konfiguracji od 2-3 lat zero problemów. BEC regulatora obsługuje 2 serwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 W końcu kupiłem regulator HK 30A. Niestety, przy śmigłach APC 5,5x4,5 grzeje się mocno i po 5-6 minutach lotu ogranicza prąd tak, że ledwo starcza na lądowanie. Zjawisko występuje również wówczas gdy latam na 2/3 - 3/4 mocy. Jedyną receptą jest używanie TwinStara jak dwusilnikowego motoszybowca - wspinaczka do góry i lot szybowy. Na szczęście TwinStar szybuje jak marzenie, więc da się w ten sposób, ale nie jest to rozwiązanie idealne. Chyba przerzucę się jednak na bezszczotki, bo chyba nie ma sensu inwestować w mocniejszy regulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 A może tak w 3 fazówki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubuniek Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 No właśnie taki mam zamiar. Właśnie jestem na etapie szukania odpowiedniego napędu. Mam zamiar dorobić do TS podwozie, a na szczotkach start na nim nigdy nie byłby możliwy. Mam więc tym większą motywację :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi