Tomek12345 Opublikowano 2 Lutego 2012 Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam. Pisałem do HK z prośbą o anulowanie mojego zamówienia i oni je anulowali. Pytanie tylko gdzie jest moja kasa, którą wtedy zapłaciłem, bo teraz chcę zmodernizować to zamówienie.
Tomek12345 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Tak pisałem o anulowanie mojego zamówieni i o zwrot płatności.
Tomek12345 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Opublikowano 2 Lutego 2012 Usunąłem aparaturę turnigy 9x mode 2 i to mi dali w punktach i napisałem do nich, aby usunęli całe to moje zamówienie i usunęli, a ja sobie sam zrobię jeszcze raz zamówienie, ale kasy już nie dostałem ani w tych punktach (w paczce był jeszcze lipol no i cena przesyłki). Macie tu link jak z nimi na forum pisałem: http://www.hobbyking.com/hobbyking/forum/forum_posts.asp?TID=26248
Tomek12345 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Opublikowano 3 Lutego 2012 Panowie co z tym zrobić, bo trzeba nowe zamówienie zrobić.
Rekomendowane odpowiedzi