rafalgruszka Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Mogę się założyć że w cyklu mieszanym masz 7,5L lub 8-siem.Citroen 1.6 HDI w mieście z "pałowaniem" w moim wykonaniu i oszczędną jazdą małżonki po 9000km pokazał 6.8l/100km wynik jak dla mnie bardzo dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgruszka Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Mogę się założyć że w cyklu mieszanym masz 7,5L lub 8-siem.Citroen 1.6 HDI w mieście z "pałowaniem" w moim wykonaniu i oszczędną jazdą małżonki po 9000km pokazał 6.8l/100km wynik jak dla mnie bardzo dobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eptita Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Zająłem się edycją interpunkcji, a tu Rafał odpisał. No tak 1,6 to już nie 1,9. jak na firmę to w koszty idzie, ale teraz kto kupił Diesla to dla mnie umoczył. Czemu podajecie dane z komputerów pokładowych, to się ma do spalania jak mierzenie gorączki, przez ubranie. Ja wam podaje co wlewam i kiedy mi się kończy. LPG daje możliwość rygorystycznej kontroli spalania, czyli wlewam za 28zł przejeżdżam 100km,(lub za wielokrotność tej kwoty) samochód słabnie to w każdej instalacji daje oznakę końca LPG w zbiorniku, przełączam na benzynę manualnie i sprowadzam spalanie. dystans z licznika + paragon ze stacji to jest pewniak. To jest moje 6-te auto na LPG i zawsze byłem zadowolony. A dieslu od rezerwy do rezerwy, raz na jakiś czas z zachowanym paragonem, dla sprawdzenia tegoż spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eptita Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Zająłem się edycją interpunkcji, a tu Rafał odpisał. No tak 1,6 to już nie 1,9. jak na firmę to w koszty idzie, ale teraz kto kupił Diesla to dla mnie umoczył. Czemu podajecie dane z komputerów pokładowych, to się ma do spalania jak mierzenie gorączki, przez ubranie. Ja wam podaje co wlewam i kiedy mi się kończy. LPG daje możliwość rygorystycznej kontroli spalania, czyli wlewam za 28zł przejeżdżam 100km,(lub za wielokrotność tej kwoty) samochód słabnie to w każdej instalacji daje oznakę końca LPG w zbiorniku, przełączam na benzynę manualnie i sprowadzam spalanie. dystans z licznika + paragon ze stacji to jest pewniak. To jest moje 6-te auto na LPG i zawsze byłem zadowolony. A dieslu od rezerwy do rezerwy, raz na jakiś czas z zachowanym paragonem, dla sprawdzenia tegoż spalania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ludzie- montuje się LPG jaki i CNG do diesli i to od dawna . Tyle tylko że nie do pojazdów osobowych a do pojazdów roboczych takich jak wózki widłowe platformy podnośnikowe itd... maszyny które często całą dobę są w ruchu . Można i jeździć na wodorze - hasło generator HHO Tyle tylko że to jest dobre dla tych co spali na lekacjach fizyki i chemii i wierzą w uzdrowicielską moc seriali telewizyjnych . Energia dostarczana do generatora jest zawsze mniejsza od uzysakanej ze spalania wytworzonego gazu. czyli wlewam za 28zł przejeżdżam 100km szczęściarz ... ja pozostałe do setki 60 kilometrów musiałbym pchać auto bo zabrakło by gazu :mrgreen: Co z tego że coraz nowsze auta spalają coraz mniej skoro co3-4 lata należało by kupować nowy samochód bo taka jest ich trwałość ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Ludzie- montuje się LPG jaki i CNG do diesli i to od dawna . Tyle tylko że nie do pojazdów osobowych a do pojazdów roboczych takich jak wózki widłowe platformy podnośnikowe itd... maszyny które często całą dobę są w ruchu . Można i jeździć na wodorze - hasło generator HHO Tyle tylko że to jest dobre dla tych co spali na lekacjach fizyki i chemii i wierzą w uzdrowicielską moc seriali telewizyjnych . Energia dostarczana do generatora jest zawsze mniejsza od uzysakanej ze spalania wytworzonego gazu. czyli wlewam za 28zł przejeżdżam 100km szczęściarz ... ja pozostałe do setki 60 kilometrów musiałbym pchać auto bo zabrakło by gazu :mrgreen: Co z tego że coraz nowsze auta spalają coraz mniej skoro co3-4 lata należało by kupować nowy samochód bo taka jest ich trwałość ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszkin Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 KLIK A co powiecie na takie rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koszkin Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 KLIK A co powiecie na takie rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Trochę cienka alternatywa.... dobre do poruszania się tylko po mieście bo na trasie czekac 3-4 godziny aż kompresor nadyma zbiorniki to chyba długawo.... jakiś francuz produkował takiego pokraka na powietrze - ale było to brzydsze niż nasz melex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Trochę cienka alternatywa.... dobre do poruszania się tylko po mieście bo na trasie czekac 3-4 godziny aż kompresor nadyma zbiorniki to chyba długawo.... jakiś francuz produkował takiego pokraka na powietrze - ale było to brzydsze niż nasz melex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 VW 1,9 TDI 90 KM pali około 5 litrów w cyklu mieszanym na 100 kmMogę się założyć że w cyklu mieszanym masz 7,5L lub 8-siem.Dane które podałeś ,to dolna granica jazdy w trasie, sprawdziłem. Ojj toś pan pojechał... Bardzo się mylisz. Pogadaj z taksówkarzami jeżdza na tych silnikach a się przekonasz... ja się mogę o skrzynkę wódki założyć. wiem ile mi te auto pali.w trasie 4 litry przy oszczędnej jeździe. jak depczesz cały czas do dechy to wezmie z 5,5. wszak jest to najbardziej oszczędni silnik VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 VW 1,9 TDI 90 KM pali około 5 litrów w cyklu mieszanym na 100 kmMogę się założyć że w cyklu mieszanym masz 7,5L lub 8-siem.Dane które podałeś ,to dolna granica jazdy w trasie, sprawdziłem. Ojj toś pan pojechał... Bardzo się mylisz. Pogadaj z taksówkarzami jeżdza na tych silnikach a się przekonasz... ja się mogę o skrzynkę wódki założyć. wiem ile mi te auto pali.w trasie 4 litry przy oszczędnej jeździe. jak depczesz cały czas do dechy to wezmie z 5,5. wszak jest to najbardziej oszczędni silnik VW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 A moje autko 2.5l benzynka też zejdzie do 7l/100km.jeśli żona jedzie,mi się nie udało zejść poniżej 10l choć bardzo się starałem :mrgreen: .Faktem jednak jest że u mnie noga jest jak z ołowiu i przeciętne spalanie wychodzi mi na poziomie 12l.Krzysiek.riese ma kumpla któremu polonez pali 6l/100km ale powiem szczerze że ja szybciej na rowerze jadę niż on tym poldkiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 A moje autko 2.5l benzynka też zejdzie do 7l/100km.jeśli żona jedzie,mi się nie udało zejść poniżej 10l choć bardzo się starałem :mrgreen: .Faktem jednak jest że u mnie noga jest jak z ołowiu i przeciętne spalanie wychodzi mi na poziomie 12l.Krzysiek.riese ma kumpla któremu polonez pali 6l/100km ale powiem szczerze że ja szybciej na rowerze jadę niż on tym poldkiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 VW 1,9 TDI 90 KM pali około 5 litrów w cyklu mieszanym na 100 kmMogę się założyć że w cyklu mieszanym masz 7,5L lub 8-siem.Dane które podałeś ,to dolna granica jazdy w trasie, sprawdziłem. Posiadam A3 1.9 TDI 105 kM -> zużycie od 3.5 ( trasa B-B Mediolan na jednym baku ) do 5.5 w mieście ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 VW 1,9 TDI 90 KM pali około 5 litrów w cyklu mieszanym na 100 kmMogę się założyć że w cyklu mieszanym masz 7,5L lub 8-siem.Dane które podałeś ,to dolna granica jazdy w trasie, sprawdziłem. Posiadam A3 1.9 TDI 105 kM -> zużycie od 3.5 ( trasa B-B Mediolan na jednym baku ) do 5.5 w mieście ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Inne spalanie będzie miał ten silnik w Passacie a inne w golfie. I ot cała filozofia. Moje 2.6 v6 spali zawsze tyle benzyny ile wleje i ani kropli więcej;) Jak zacznie przekraczać tą normę to zacznę się martwić;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rabbitlkr Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Inne spalanie będzie miał ten silnik w Passacie a inne w golfie. I ot cała filozofia. Moje 2.6 v6 spali zawsze tyle benzyny ile wleje i ani kropli więcej;) Jak zacznie przekraczać tą normę to zacznę się martwić;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Inne spalanie będzie miał ten silnik w Passacie a inne w golfie. I ot cała filozofia. niby racja. tutaj piszę o Passacie B4 96r. Kolega ma ten sam motor w golfie IV i pali tyle samo nie widać różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek.riese Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Inne spalanie będzie miał ten silnik w Passacie a inne w golfie. I ot cała filozofia. niby racja. tutaj piszę o Passacie B4 96r. Kolega ma ten sam motor w golfie IV i pali tyle samo nie widać różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi