Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czy są ograniczenia obrotów dla pop-savera?

Planuję silnik około 1500KV zasilany z 3S i ze śmigłem 8x4, czy można pop-saver zastosować czy lepiej mocować na sztywno?

Opublikowano

Ilu watowy silnik? (ew. jakiej klasy). Jeśli to ma być dedykowane do "stopkowego" RWD-5 to ja bym zakładał pRop-saver jak najbardziej. Zawsze można ustawić w BECu "miękki start silnika", tak żeby nie kręcił od razu na maksymalnych obrotach.

Opublikowano

Szukam czegoś bezszczotkowego do Mustanga P-51 firmy Guanli, myślę że silnik około 300-400W, ma to być mała rakieta.

Do RWD5 mam silnik 250W 1000KV i śmigło 9x4.7 przyznam że ładnie ciągnie.

Opublikowano

Miałem prop-savera na silniku 300W, kV w granicach 1000, dawało radę, gumką był dopasowany odpowiednio o-ring.

Jak trzymałem to w łapach blisko siebie to strach było dać gaz na maksa, w locie było OK. Mam też takie mocowanie śmigła (8x6) na silniku kv1450 moc około 200W działa jak trzeba.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.