PROTON Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Czy są ograniczenia obrotów dla pop-savera? Planuję silnik około 1500KV zasilany z 3S i ze śmigłem 8x4, czy można pop-saver zastosować czy lepiej mocować na sztywno? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gites Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Ilu watowy silnik? (ew. jakiej klasy). Jeśli to ma być dedykowane do "stopkowego" RWD-5 to ja bym zakładał pRop-saver jak najbardziej. Zawsze można ustawić w BECu "miękki start silnika", tak żeby nie kręcił od razu na maksymalnych obrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROTON Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Szukam czegoś bezszczotkowego do Mustanga P-51 firmy Guanli, myślę że silnik około 300-400W, ma to być mała rakieta. Do RWD5 mam silnik 250W 1000KV i śmigło 9x4.7 przyznam że ładnie ciągnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gites Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Moim zdaniem nic nie tracisz ani nic nie ryzykujesz stosując prop-savera. Ja bym montował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gjery Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Miałem prop-savera na silniku 300W, kV w granicach 1000, dawało radę, gumką był dopasowany odpowiednio o-ring. Jak trzymałem to w łapach blisko siebie to strach było dać gaz na maksa, w locie było OK. Mam też takie mocowanie śmigła (8x6) na silniku kv1450 moc około 200W działa jak trzeba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi