radek_lodz Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Witam, mam nowy silniczek Turnigy i parę razy go uruchamiałem w celu sprawdzenia prądu jaki bierze. Za każdym uruchomieniem silnik jak trochę pochodził (dosłownie 10-30 sekund), to wyczuwalny był lekki opór na wale, tak jakby coś się zacieśniało. Czy tak musi być? Czy może zakroplić mu na łożyska jakiś smar, olej. Jak tak to jaki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Może hamulec masz ustawiony w regulatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek_lodz Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Hamulec hamulcem, ale ja odłączam pakiet i wtedy jest ten opór więc to chyba nie hamulec??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel4090 Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Kolego, to rozbierz silnik i zobaczysz w czym przyczyna. Jeszcze jedna rzecz, być może za bardzo ściśnięty jest silnik obudowa ze stojanem, tak to się chyba nazywa, tzn. w osi podłużne. Poluzowanie broków i zsunięcie obudowy nie będzię powodowało grzania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi