Filo1 Opublikowano 1 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2012 Witajcie Mam parę pytań dot. modelarskiego silniczka samochodowego 15. chyba 2,5 cm3 1. Skąd się bierze olej w szarpance 2. Od dołu silnika jest pełno oleju po każdej jeździe skąd on leci mi się wydaje że leci z szarpanki albo z tego bloku do mocowania jej 3. Jak ściągnąć koło zamachowe bez ściągacza 4. Jak sprawdzić szczelność bloku silnika 5.Z tłumika wydobywa się ogromna ilość oleju mimo dobrej regulacji 6. Z początku eksploatacji nie używany był ARO i po rozebraniu go dzisiaj zobaczyłem trochę rdzy w paru miejscach czym ją usunąć 7. Jakiego oleju użyć przy składaniu tego silnika PS. Używam paliwa z 16% nitro, wcześniej 20% ale zmieniłem na 16% bo myślałem że problem z dużą ilością oleju to przez to PS.2 to ten silnik http://allegro.pl/si...2440300576.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 ad1 przez tylny dekiel silnika ad2 wylatuje przez przednie lozysko; albo silnik jest przehrzany albo lozysko do wymiany. Albo sie do tego przyzwyczaj ad3 na chama ad4 wyjmij gaznik, wpusc do silnika troche wody z mydlem i dmuchaj w otwor po gazniku, Babelki pokaza Ci nieszczelnosci ad5 moze jednak regulacja nie jest dobra ad6 nie usuwaj, a ARO to chwyt reklamowy, nic nie daje- jak niby ma dotrzec we wszystkie miejsca w silniku? ad7 a po co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filo1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 ad1. nie jest to normalne oczywiście? ad2.przednie łożysko to które ad3. nie bardzo mi to wychodzi niestety nie chcę nic popsuć już mam nie odkręciłem jednej części ad.5 wydaje mi się że regulacja jest poprawna. na max przepustnicy nie gaśnie jest niebieski dymek nie za mało nie za dużo wątpliwości mam co do iglicy niskich obrotów którą nie dawno odnalazłem a zawsze myślałem że jej nie mam, jest jeszcze iglica obrotów na postoju. Mam problemy z wyregulowaniem silnika przy zamkniętej przepustnicy (albo zalewa albo za wysokie obroty) ad7 bo cylinder i tłok jest suchy jak pieprz bo został umyty ad8. jak wyciągnąć łożysko wału korbowego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filo1 Opublikowano 2 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 silnik już poskładany tylko męczę się ze sprężyną od szarpanki. Ma ktoś sprawdzoną metodę na założenie tej sprężyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi