Fred Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 W moim egzemplarzu tutaj te otworki sa nie przewiercone pw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Dzięki.Tak temat do zamknięcia, jedynie Pan Fred się udziela więc możemy prowadzić rozmowę prywatną. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej czy uało się przerobić, teraz już gaźnik, silnik tłumik i resztę, proszę pisać na pw. Dziękuję za wszelką pomoc również Panu Adamowi ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROTON Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Nikt się nie udziela bo się niezna, co mamy "misiać" ? A jak na mój gust to pewnie ta końcówka od podciśnienia wypadła. Albo podciśnienie jest wyprowadzone na kołnierzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 18 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 Nie wypadła Silnik narazie czeka na śmigło. Panowie, czy 16x10 bd dobre? jaki kołpak do niego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miałczek Opublikowano 18 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2012 myślę że śmigło będzie dobre pisałem w innym temacie o silniku 26cm od dmuchawy i była mowa o śmigle 16 do 18x8 do10 a z kołpakiem to dobre pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Więc właśnie, kupię chyba 17x6 tylko jaki kołpak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Kołpak ja mam załozony taki zwykły plasikowy największy jaki znalazłem http://www.sklep.mod...lastikowy-70-mm . A co do gażnika to mi się wydaje że w "tym typie" nie ma rurki powrotnej paliwa. Jest natomiast krucieć od "podciśnienia" ten czarny plasikowy. Załóż na niego wężyk i spróbuj lekko dmuchać i wciągać, powinieneś usłyszeć pracującą membranę. EDIT ...jeszcze raz sobie obejżałem, chyba jednak od podciśnienia to ta mosiężna, jak nie spróbujesz to nie pollecisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Panie Adamie, zdjęcia dodane w tym temacie są autorstwa Pana Freda. Na pw razem z Panem Fredem doszliśmy do wniosku że są 2 rodzaje takich gaźników. Po króttce , mój wygląda tak jakby byłz tego samego odlewu co pana freda gaźnik (z 3 kruccami) ale nie ma nawierconej dziury na 3 kruciec. Zdejmując dolna membranę i dmuchając w górny kruciec ( ten nad drugą membramą ) można lekko wpompować i lekko wyssać powietrze. Natomiast gdy "pompuje" się powietrze w kruciec paliwa (doszedłem do wniosku że jest tylko 1 po obejżeniu kilku instrukcji gaźników walbro na nastiku) , więc dmuchając w niego powietrze nic, alni wepchnąć nani wyssać, natomiast po naciśnięciu przepustnicy którą otwiera i zamyka ów przepustnicę, powietrze przez kruciec wchodzi gładko. Wygląda to tak, że paliwo nie powinno się ani "przelewać" ani nie powinno być go niewystarczająco. kruciec dolotowy zrobiony. jutro zrobie na cnc tą "trąbkę" przychodaca od strony dolotu powietrza. Panie Adamie, ze smigłem 17(18) x 6 jaki kołpak wygladał by ok? Tak apropo, jak on jest mocowany? Dzieki za pomoc !! EDIT Wszedłem na podana przez pana stronę i odrazu w głowie myśl. Kołpak ma służyć mi do odpalania samolotu (narazie taką koncepcję mam w głowie ) więc czy taki plastikowy da radę i bd jakiejś lepszej jakości i wytrzyma napędzanie wkrętarką poprzez jakąś gumę? Może lepiej alemenium? Byłbym wdzięczny gdyby wstawił Pan zdjęcie swojego Zielonego Monstrum od strony silnika, śmigła i kołpaka jeżeli tam ten 70mm jest założony ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Dopiero dziś udało mi się zrobić zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Wielkie dzięki za zdjęcia ! Jednak sprawę zapalania rozwiążę na sposób podobny jak Pan Fred , lub zrobię własnoręcznie kołpaczek. Śmigło zamówiłem, z modelarni , bo nastik nieczynny . Ogladajac zdjęcia z jednej strony zazdroszczę Panu, ze ma Pan koło magnesowe i cewkę z drugiej strony silnika bo u mnie było "od frontu" , ale temat zapłonu zamkniety bo oryginalne koło po frezowaniu ma średnicę 7cm i bd połową mocowania śmigła Jeżeli tylko uda mi się wymyć dokładnie silnik w benzynie (wyłącznie w celu zmniejszenia wagi ) to powstawiam fotki . ps. Czy silnik pracujacy cylindrem w dół nie zmnienia charakterystyki ? Tak, wiem, to dwutakt ale nie zawsze teoretyka=praktyka .. Czy w takim układzie (cylinder w dół) gaźnik lepiej aby był w pozycji normalnej, odwróconej?(musiałbym na nowo zrobić kruciec dolotowy..) Czy jednak taki gaźnik może być w pozycji 90stopni wzgledem silnika? Bo tak właśniefrezowałem kruciec. Sumujac, to gaźnik bezpływakowy , więc powinno być ok, mam nadzieję . Z regulacją to czasem problem w motorze majac sróbkę od mieszanki i od obrotów a tu aż 3 , ale wszystko się da, wolno , bez pośpiechu ) Ciekawe jak zabrzmi ten silnik na tłumiku samoróbce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 30 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 Dzięki.Tak temat do zamknięcia, jedynie Pan Fred się udziela więc możemy prowadzić rozmowę prywatną. Jeżeli ktoś chciałby dowiedzieć się więcej czy uało się przerobić, teraz już gaźnik, silnik tłumik i resztę, proszę pisać na pw. Dziękuję za wszelką pomoc również Panu Adamowi ;) No jasne... Zawracasz czwórę, a jak powoli dochodzisz do konkretów, to temat do zamknięcia? Inni już nie mogą skorzystać? Zastanów się trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Major Opublikowano 31 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2012 Swiecę na NGK- ME8 mogl bys wymienic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kucimek Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Panie Karolu, nikt nie musi zawracać oczu czy też innych częsci ciała za tym tematem. Dla czego od razu inni nie mogą skorzystać? Śmigło doszło z modelarni po 24h od złożenia zamówienia, zrobione przedłózenie wału silnika z tworzywa, drugie frezowane z duralu. Pozostaje mi wywiercić otwór w karterze po podcisnienie i zrobienie mocowania silnika wstępnie w imadło a następnie po przerobieniu w samolot. Poszukałem cewki, zamieniłem, iskra nawet przy 4v wystarczająca. Może uda się odpalić w Niedzielę. Świeca wydaje siębyć w porządku, poza tym, w moim "mieście" wątpię że dostałbym taka świecę, chyba że wserwisie kosiarek i podkaszarek ale tam z kolei krocie chcą za nic. Świecę zostawię raczej oryginalną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Tomek, tu są modelarze, a nie panowie. Świecę kup z oznaczeniem "R" jak rezystor, bo zwykłe potrafią siać i możesz mieć zakłócenia. Przewód świecy lepiej żeby był ekranowany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi