Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

DLA 32

 

Postanowiłem zrobić dokładniejszy przegląd silnika i po sciągnięciu cylindra, mym oczom ukazał się taki widok

 

Dołączona grafika

 

 

Czy owe pęknięcie dyskwalifikuje motor do pracy?

Reklamować silnik? Silnik dotarty poprawnie, przepracowane z 5L.

Opublikowano

Pewnie że dyskwalifikuje, nie wiem czy reklamacja to uwzględni, znając życie to pewnie winę zwalą na Ciebie, ale i tak bym spróbował to reklamować.

Opublikowano

Hym.

 

Byłem u zaprzyjaźnionego, starszego "Pana Heńka" - erudyta spawalniczy i mechaniczny. Stwierdził, ze owe wystające z cylindra elementy trzymają jedynie tłok, aby ten "nie latał" ba boki. Usunął ten nadpęknięty element, aby w trakcie pracy nie wygiął się pod pracujący tłok i wyraził szczerą nadzieję na poprawną pracę silnika.

 

Zmontuję silnik i zobaczę jak się będzie zachowywać. Jak będzie coś nie tak, kupię nowy. Zrezygnowałem z chęci reklamowania bo efekt byłby własnie taki jak piotras napisał.

Opublikowano

Dokładnie tak. Pierscionek kończy się duuuzo wyzej, tu nawet nie dotyka, zrobił bym dokladnie tak samo jak zrobiłes. Zaokraglić krawędzie itp. Pytanie co miało wpływ na to - sprawdziłes tłok, korbowód ? moze tam jest jakis kawałek odlewu co w to uderzył, bo same z siebie takie "peknięcia" to raczej nie wystepuja, chyba ze przy składaniu nie zszedł się cylinder z tłokiem równo i dociagneli srubami, wtedy tak. Dlatego polecma rozebrac kazdy silnik przed zakupem, nawet SAITo 4T , choc by nawet po to by rozebrac ;)

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.