Krzako Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam wszystkich. Mam na imię Marcin, mam 14 lat. Modelarstwem interesuję sie od około trzech lat - od kiedy dostałem model samochodu w skali 1:10. W chwili obecnej jestem posiadaczem helikoptera firmy Walkera o nazwie Dragon Fly4. Od niedawna zaczęły intersować mnie depronowce - mam zamiar zbudować jakiś model z depronu na nowy sezon. Chciałbym dodać, że jestem dysortografikiem, staram się jak mogę aby to co piszę wyglądało jak napisy w języku polskim ;], lecz czasem zdaży mi się popełnić jakiś błąd językowy. Proszę was o wyrozumiałośc pod tym względem i nie krytykowanie mnie gdy takie coś się zdaży bo ja nic na to nie poradzę ;] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Witam nowego Kolegę! Może mógłbym prosić w imieniu swoim i zapewne innych Kolegów o lokację /dla przyszłych ew. spotkań na wspólne latanie/, imię w podpisie i ew. mordeczkę w avatarku? Co do pisowni, to przeważnie jesteśmy tutaj b. tolerancyjni, szczególnie dla tych, którzy sie starają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzako Opublikowano 26 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 Miejsce zamieszkania i podpis już zrobiłem, niestety w chwili obecnej nie posiadam swojego zdjęcia na komputerze, ale załatwie w niedługim czasie ;] Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MareX Opublikowano 26 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2006 I super Marcinku! A rogale marcelińskie lubisz? Ja lubię , ale nie za bardzo mogę /brzuszek.../. A Poznań też lubię , chociaż to dosyć daleko /405km/, ale żona ma tam rodzinkę i przynajmniej raz do roku bywam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...