GEX999 Opublikowano 1 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2012 Ale na hali szybko nie polatasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_ Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 W kwestii napędu jeszcze pomyślę, tymczasem spód meska wygląda tak. Zdobył po rakietce na skrzydło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebamor Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Tylko, że Szymonowi prawdopodobnie nie chodzi o E-maxa o KV=2840, tylko o E-maxa o KV=1600 zgadza się? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_ Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Zgadza Myślę, że na nim i szybko i wolno polatam, na hali się wyrobię i wagowo też będzie ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szymon_ Opublikowano 8 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2013 Witajcie po przerwie Messer dostał już silnik. W końcu dałem mu taki sam jak w P 40, który miał braki w mocy, ale tutaj powinno być bardzo dobrze, bo 109 wyszedł znacznie lżej, aż o 30g, a przy takich rozmiarach to jest dużo Nie wiem jak to się stało, bo budowane były podobnie Nadal jeszcze zostają serwa lotek. Już są w drodze i mam nadzieję, że w następnym tygodniu pójdę go oblatać, no i mam nadzieję, że będzie latać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi