Skocz do zawartości

DA-85


Borys

Rekomendowane odpowiedzi

jogi jezeli jestes tak nastawiony to wogole nie pisz na forum. Do "ciebie" nie pisalem. Szukalem i nie moglem nic ciekawego znalezc. Pozatym chce sie doradzic w sprawie silnika. Chyba po to mamy forum.

 

Chodzi mi o to ze parametry i dane silnika napewno znajdziesz bez potrzeby angazowania ludzi z Forum - rzecz w tym zeby samemu poszukac, a jesli poszukiwania nie przyniosa rezultatu to dopiero (tak mi sie wydaje) mozna popytac na Forum....

Jesli chcesz to na PW moge Ci przeslac to co znalazlem w necie w odpowiedzi na Twoj pierwszy post - naprawde to nie byl dla mnie problem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witaj Jakub :)

 

"zakochalem sie" w modeliku firmy composite-art.... Nie widzialem go na zywo ale wydaje mi sie ze sa to juz pozadne zabawki ;) Problem u mnie tkwi z transportem. Dlatego wybor padl na Extre 330L 2.3m

I teraz nie wiem, czy wsadzic tam da-50 ktora wsadzil producent (takze wydaje mi sie ze chyba z moca ok) czy moze da-85 zeby byl nadmiar mocy. Co doradzicie ????

 

e330l.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie DA 50 z rura. 85tka z rura podobno bardzo dobrze sie czuje w 2,6m :) Do 2,3m bardzo polecanym silnikiem jest MVVS/Evolution 58. Jest jeszcze Evo 54 dosc znanej i bardzo dobrej firmy EVO.

 

A czemu nie Extra 2,12m?? Zdecydowanie tansza i bardziej przystosowana pod 50tke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Silnik Da 85 na śmigle Biela 26x10 i tłumik MTV kręci 6200 obrotów

Model o rozpiętości 2,6 metra waży z tym silnikiem 11kg

więcej nic nie powiem dopuki nie poleci, czekam na jako taką pogode

aby można było polecieć, także na temat tego jak się spisuje napisze w

najbliższym czasie

Krzysiek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

ja też juz czekam na dogodne warunki ,żeby ulotnić Yaczka 2,30. Bedzie tam DA 50 z rezonanasem KS1060. Zważę całość i bedę miał porównanie jeśli chodzi o osiągi.

Poprzedni model na tłumiku MTW ważył 7,2 kg i miał min 30 % nadmiar mocy.

Taki Yak 2,6 CARF z DA85 ma 50 % nadmiar mocy widziałem go w akcji. Wydaje mi się

,że DA 85 do 2,3 to za duży motor. Miałem już kiedyś za duży silnik w Cap 232. Bardzo niewygodna sprawa jak dla mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

do modelu 2,6m potrzeba combi lub duże auto z rozkładanymi siedzeniami.Extra 2x2 wchodziła z całym ogonem o każdej osobówki. Yaczek 2,30 wymaga już demontażu wysokości w Hondzie CRV.Może jeszcze być odpowiednia przyczepka.

Jeśli chodzi o motor, to DA 50 z rezonansem kręci 24x8 ok. 7 tys. Jeśli chcesz 2,30m to będzie dobrze. Yaczek 2,60 z DA 85 lata jak deproniak. Harrier bardzo stabilny bez przepadania, spokojniutki. Ten model lata nawet spokojniej niż Extra 260 Wieśka.

To napewno wynik małego obciążenia płata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie zastanawiac sie i brac tego 2.3m z da-50. Ale mam nadzieje ze w takiej konfiguracji model pionowo idzie w gore ???? i czy jest w stanie zawis zrobic ?? Roznica cenowa miedzy 2.3m a 2.6 jest duza. Ponad 1000zl. Dlatego tak mysle o tym 2.3m W cenie 2.6m bede mial juz powerboxa z zasilaniem :) Co Wy na to ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.