qbone Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Witam wszystkich. Co sądzicie o tym helikopterku. Kupinem dzisiaj w supermarkecie za 180 zł. Modle FD 1098, 4 kanałowy, 2..4GHz sterowanie. Czy to dobry zakup czy zły ? Pozdrawiam i proszę o opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbone Opublikowano 17 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2012 Czyli wychodzi na to ze dziadostwo? Pobawiłem się nim przez 2 dni. Jest problem z lataniem do przodu, może źle wyważony... ( bo regulacja na pilocie nic nie dała, więcej się nie da). Zastanawiam się czy w niego inwestować, w sensie zmieniać podzespoły na lepsze czy, starać się to jakoś oddać... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helihouse Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Witam, posiadam ten model ponad 2 miesięcy niestety tydzień temu sklasyfikowałem go jako "niezdolny do latania". Szczerze mówiąc to był mój 1-szy helikopter jednowirnikowy. Producent podał, że "Ładowanie trwa około 30 minut a czas lotu modelu do 14 minut" - ściema u mnie tak nie było; uwierz to tylko przez jakieś 10-15 ładowań a później ten czas się wydłuży do godziny i czas lotu skróci się do około max 4-7 minut. Znosi do przodu- może pakiet się poluzował? 3,7V 300mAh (jest przyklejony do kabinki wewnątrz) on wytrzyma dłużej, jeśli nie będziesz go rozładowywał do końca. Servo mechanizmów nie wysterujesz już pilotem, są zaprogramowane na wychylenie (zmieniałem ręcznie a uważam to za wadę fabryczną) jedynie można nieco odciągnąć orczyki, żeby lepiej reagował na skręty. Jesli ciekawi Cię dalsza historia, co można w nim zmienić i jak doszło do kraksy, abyś mógł jej uniknąć to napisz > hej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempes223 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 witam kolego. wlasnie od 2 dni jestem posiadaczem tego modelu i powiem szczerze że od samego początku sprawia problemy. Po upadku praktycznie nie da sie nim wystartować. Kręci sie wkółko. Czy możesz powiedzieć czy da sie coś wyregulować poprzez pilot? Podejżewam,że kręci sie przez tylni wirnik? Da się go jakoś ustwawić? Jeżeli tak to w jaki sposób? Bardzo prosze o pomoc bo nie jest w stanie latać. Z góry dziekuje za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helihouse Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Jeśli dopiero po kilku lotach [nie od 1-szego startu] miałes mocny upadek i coś jest nie tak to o gwarancji zwrotu można zapomnieć. Startować polecam "stopniowo dodając gazu" bo przy pełnym ciągu zaczyna wariować. Na rynku brak części zamiennych (obym się mylił). Jeśli tylko obraca się wokół własnej osi można to wyregulować trymerem obrotu (lewy pod gazem) ma on 15-stopniową regulację w dwie strony. Pilot ma 2 przyciski beep flying convert wybierasz sterowanie mode -1- lub -2- da sie to "usłyszeć" a kolejny po prawej stronie od manetki ciągu odpowiada za ciut agresywniejszą reakcję na sterowanie. Ilość stopni do regulacji określa kolejno: trymer przechyłu 7*lewo/8*prawo, trymer pochyłu: 8*przód/7*tył. Jakbyś miał namiar, gdzie mogę dostać części to daj namiar, kupię i mój heli odżyje P.S mój nie lata bo brakuje mi flybara tzw. balanced rod (1098-003), chyba producent nie przewidział, że można go uszkodzić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempes223 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 prubowalem tym trymerem ale nie pomaga;/ moze pozniej wrzuce filmik jak to dokladnie wyglada. a jeszcze pytanie? czy ustawianie robi sie na wlączonym heli? Ma latać? Jak to jest dokladnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempes223 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 ok, znalazlem przyczyne, juz jest duzo lepiej ale nie idealnie jeszcze:) na zebatce tylnego wirnika zebraly sie wlosy itp. przez to silnik byl zbyt obciazony i nie dawal pelnej mocy, teraz juz da sie wystartowac, tylko w powietrzu lata wkolo, kierujac sie w lewa strone. wirnik tylni mam juz na maksa, czy moze teraz chodzi o wirnik glowny?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helihouse Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Ustawianie robimy przy włączonym pilocie i helikopterku, gdy nie lata. Pozostaje ci oglądnąć dokładnie łączenia wirnika głównego z orczykami, które łączą łopaty z flybar'em (to te czarnego koloru lubią się przestawić przy upadku) w kształt litery "L" nie mam jak pokazać bo na zdjęciu ich nie mam, zębatki muszą przylegać do siebie a paprochy jak już się dopatrzyłeś potrafią uprzykrzyć zabawę. Chyba to jest jednorazówka, która ma instrukcję z wymienionymi wszystkimi częściami, nazwane i ładnie opisane ale nigdzie nie można ich kupić jakaś kpina Ostatnią rzeczą, którą zmieniłem to przeróbka na pakiet 3,7V 600mAh a oryginał wywaliłem bo trzymał już tylko około 1 minuty po pełnym naładowaniu sick! z całkiem innego modelu, którego niegdyś używałem. Ciężko było znaleźć środek ciężkości bo ściągało w kierunku -SW- Wynik: heli dostał takiego kopa, że zabawa trwała już około 8 minut na pełnej mocy non stop. Jak to się mówi do 3 razy sztuka i niestety kraksa: z powodu 2-krotnego przerostu mocy nad wagą i chęcią spróbowania nietypowego nawrotu (a był naprawdę szybki) zahaczyłem o kant mebla i balancer do wymiany, którego nie mogę znaleźć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempes223 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 no właśnie zdążyłem zauważyć, gościu co mi go sprzedał powiedzial, że za 2 tyg będzie w jakiejś hurtowni i popyta o częsci ale skoro google nie znajduje więc cieżko widze;/ zastanawiam sie czy te by przypadkiem nie pasowaly? http://allegro.pl/320a-bravo-amewi-lopatki-wirnika-glownego-zestaw-i2866709414.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
helihouse Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Myślę, że nie będą pasować bo inne długości choć wygląd podobny natomiast pozwoliłem sobie zrobić pomiary oryginału: mi brakuje tego: W książeczce to może być komplet części o oznaczeniu 1098-005 Fan blade assemblies. Daj znać, gdyby przypadkiem po tych 2 tygodniach okazało się, że można coś z tego dorwać, Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempes223 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 niestety;/ moj tez juz niezdolny do lotów;/ nie mam juz zapasowych smigiel;/ strasznie latwo je polamac;/ widzialem u kolegi w symie, sa zdecydowanie gietsze i sie skladaja przy upadku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbone Opublikowano 9 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2013 Ja juz mam 2gi. Trzeba przyznać ze delikatny. Ale da się go ustawić, a w dodatku całkiem nieźle lata.( ja ustawiłem go jak był w locie mam dużo miejsca wiec, nie było z tym problemu. Pilot wydaje sie najsłabsza częścią całego zestawu. Rozebrałem go i wygląda marnie. Dodatkowo helik jest podatny na zakłócenia, a przy słabej baterii troszkę głupieje.) Uważam ze, nigdy nie będzie idealnie, bo za ta cenę ciężko sie czegoś takiego spodziewać Jakby trochę zniwelować luzy na serwach i przegubach to byłoby znacznie lepiej. Oba śmigłowce były źle wyważone, będę to poprawiać przy odrobinie wolnego czasu... U mnie bateria ładuje sie ok. 40 minut a czas latania wynosi ok.9-10minut w zależności jak sie go używa:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi