mariusz stasin Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witam Chciałbym w lato zacząć budowę pierwszego modelu rc -samolot Jaką elektronikę wybrać tak do 280zł W tym jestem zupełnie zielony więc dziękuje za każdą odpowiedz!! :D :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyromskij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Witaj! Napisz jaki model chcesz zrobić/kupić i co już masz np.czy masz nadajnik itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz stasin Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Chciałbym wicherka,delte lub rwd 5 A co do elektroniki nie mam nic ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyromskij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Jaki duży ma być ten model ile będzie mniej więcej ważył. Napisz coś więcej! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz stasin Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 OK 1m / 1,3m rozpiętości Wagi nie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyromskij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Moja propozycja: Na początek kup aparaturę czyli nadajnik np. Turnigy 9x ze sklepu hobbyking.com Serwa kup ok.9-15 g np. turnigy tg9e albo białe 10g produkowane przez hobbykinga Silnik najlepiej kupować jak znasz wagę modelu, a regulator dobierasz do silnika. Akumulatory 1000mAh-1800 mAh. Najłatwiej jest dobrać wyposażenie, gdy już ma się model! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...