Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Chciałbym w lato zacząć budowę pierwszego modelu rc -samolot

Jaką elektronikę wybrać tak do 280zł

W tym jestem zupełnie zielony więc dziękuje za każdą odpowiedz!!

:D

:D :D

:D :D :D

Opublikowano

Moja propozycja:

Na początek kup aparaturę czyli nadajnik np. Turnigy 9x ze sklepu hobbyking.com

Serwa kup ok.9-15 g np. turnigy tg9e albo białe 10g produkowane przez hobbykinga

Silnik najlepiej kupować jak znasz wagę modelu, a regulator dobierasz do silnika.

Akumulatory 1000mAh-1800 mAh.

Najłatwiej jest dobrać wyposażenie, gdy już ma się model!

Opublikowano

Modelarnia w Warszawie sprzedaje cześci z HK, ale nie ma ichna stronie. Trzeba udać się osobiście. Ceny wyższe niż na HK, ale niższe niż odpowiedniki innych firm.

Opublikowano

Możesz poszukać używanegon adajnika esky. Z odbiornikiem zapłacisz ok 60 zł. Na początek wystarczy a potem sprzedasz go za tyle samo i kupisz coś na dłużej jeśli Cie wciągnie.

Opublikowano

Walkera to nadajnik do śmigłowców, ma już wbudowane specjalne mixy. Próbowałem użyć kiedyś nadajnika śmigłowcowego (E-sky) i się nie dało.

Opublikowano

Nie używaj pakietów Ni-Mh ani silników szczotkowych nie są zbyt wydajne zamiast nich użyj pakietów Li-Po i silników bezszczotkowych tzw. trójfazowych.

Opublikowano

Nie używaj pakietów Ni-Mh ani silników szczotkowych nie są zbyt wydajne zamiast nich użyj pakietów Li-Po i silników bezszczotkowych tzw. trójfazowych.

wiem

tylko mówiłem co mam.

Opublikowano

da sie ale to już przeżytek, i wychodzi z uzycia, postaraj się jak radzą ci inni lipo i bezszczotka,jeśli masz już masz nimh i bezszczotke i nie chcesz zbytnio inwestowac w sprzęt to ok zrób z tego co masz-i sie pochwal ;)

• Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

• Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie