kylorc Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To może zacznę od początku. Niedawno kolega marcin172 kupił okazyjnie model bardzo podobny do speed 400 lub extry. Model jest wykonany całkowicie z balsy. Jego dane: Rozpiętość 61cm waga ok. 350gram z wyposażeniem Ja dzisiaj rozpocząłem budowę tego samego modelu. Wykonałem żebra na wzór, z dural aluminium i zrobiłem żeberka z balsy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin172 Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Witam. Model lata bardzo fajnie. Chciałbym podkreślić że jestem początkującym modelarzem (wcześniej latałem tylko szkolnym szybowcem oraz na symulatorze) i nie bardzo jeszcze umiem latać i mimo to mi sie fajnie latało. Kolega kylorc może potwierdzić. Jest bardzo czuły na stery. Zaliczył już pożądną kraksę a prawie nic sie nie uszkodziło. Lata dosyć szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin172 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Dzisiaj postaram się wstawić zdjęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kylorc Opublikowano 1 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 To może zanim Marcin172 przedstawi fotki gotowego modelu. Ja przed stawie efekt nie przespanej nocy. :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin172 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Piękne wykonanie. Bardzo czysto. Fotki będą wieczorem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin172 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 Oto obiecane zdjęcia. A to już po kraksie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...