Flyer Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Witam Mam silnik jak w temacie, ma 1 sezon. Do tej pory nie było problemów, ale od pewnego czasu coś jest z nim nie tak. Mianowicie silnik nagle gaśnie w locie po jakiś 3-5 minutach. Zdarza się to zarówno na pełnym gazie jak i np na połowie. Oczywiście paliwa ma jeszcze mnóstwo. Świeca to OS F, silnik zamontowany cylindrem go góry. Sprawdzałem instalacje - wszystko wydaje się szczelne. Najdziwniejsze że na ziemi pracuje całkowicie prawidłowo - również w pionie. Długo go regulowałem i nic - zawsze gaśnie - neiwazne czy sie zubaża czy wzbogaca mieszanke. Miałby ktoś jakąś dobrą rade? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kris13 Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Ja miałem coś takiego w 4t OS 91. Po kilku dniach doszłem dopiero co jest. A mianowicie miałem pęknięty przewód paliwowy w zbiorniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruszmen Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Sprawdź instalacje paliwową i ewentualnie paliwo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tikicaca Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 zmien swiece na jakas nowa, albo na inna podobną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJDIT Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Ja miałem coś takiego w 4t OS 91. Po kilku dniach doszłem dopiero co jest. A mianowicie miałem pęknięty przewód paliwowy w zbiorniku Ja również miałem coś takiego w srodku, w zbiorniku w miejscu nasunięcia na rurkę. Tego praktycznie nie było wiadać, ale jak się powyginało wężyk na wszystkie strony patrząc uwaznie to było takie małe zacięcie. po zmianie wezyka silnik pracował normalnie. Czasami warto też, przedmuchac gaznik spręzonym powietrzem, jak równiez sprawdzić czy nie ma nieszczelnosci np na filtrze paliwa przez który moga się dostawac pęcherzyki powietrza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 9 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 No dzieki za rady, dzis juz silnik nie gasl. Zrobilem co mowiliscie - wezyki nowe, nowa swieca (taka sama), silnik i gaznik umyte w benzynie ekstrakcyjnej. Dalem tez nowy wiekszy ciezarek w baku. Uzylem tez swiezego paliwa. Nie wiem ktory z tych elementow mial znaczenie(pewnie wszystkie po trochu) , ale teraz juz jest git . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 A na jakim paliwie latasz? Ja mialem taki problem latałem na paliwie contest 10 silnik strasznie sie grzał. Zmieszałem paliwo contest z rycynowym 20% i po problemie całkie inny silnik stabilniejszy na wolnych i po dogrzaniu nie tracił mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rider Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 ja kupiłem nowy silnik cox2,5 silnik docierałem częśćiowo w modelu. Silnik pracował i po 2minutach zgasł. Wyciągnołem go z modelu i zobaczyłem pęknięty przw paliwowy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.