modelmaniak Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 http://www.allegro.pl/si.php?i=148048207 Cholerny oszust!!! OS MAX 40AX.... Ciekawe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 a po czym wnosisz że takich nie ma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Sprawdź ofertę OSMAX'a.... Nigdy nie wyprodukowali takiego silnika... Od AX'a to tam tylko tłumik leży... Aktualna oferta: Current Two-Stroke Airplane Engines 11400 - 10 LA 11530 - 15 LA 11620 - 15 CV-A 12350 - 25 LA 12660 - 25 FX 12970 - 32 SX 13380 - 40 LA 13381 - 40 LA (Natural) 15450 - 40 FX 13390 - 46 LA 13393 - 46 LA (Natural) 15480 - 46 AX 15600 - 50 SX Ring 15610 - 55 AX 16500 - 65 LA 17750 - 61 FX 19020 - 91 FX 19201 - 1.08 FSR Ring RN 19210 - 1.20 AX 19221 - 1.40 RX 19230 - 1.40 RX FI 19260 - 1.60 FX 19270 - 1.60 FX-FI 19301 - BGX-1 Ring RN Current 4-Stroke Airplane Engines and Wankel 31600 - Wankel Rotary 49-PI 33000 - FS-30 Surpass 35220 - FS-40 Surpass 34200 - FS-52 Surpass 34700 - FS-70 II Surpass 34710 - FS-70 Ultimate 34800 - FL-70 35910 - FS-91 II Surpass w/Pump 35920 - FS-91 II Surpass 35930 - FS-91 II FI Surpass 35530 - FS-120E Surpass 35540 - FS-120 Surpass III w/Pump 36100 - FT-160 36210 - FT-300 36410 - FF-320 37000 - FR5-300 Current Control Line Engines 11535 - 15 LA-S 12360 - 25 LA-S 13400 - 40 LA-S 13410 - 46 LA-S Current Marine and Ducted Fan Engines 11525 - 15 CV-M 11526 - 15 CV-MX 13940 - 21 XM Outboard 12980 - 32 SX-MX 15390 - 46 VX-M 15392 - 46 VX-DF ABC 17511 - 91 VR-DF Small Head 18101 - 81 VR-M Current Helicopter Engines 12955 - 32 SX-H 12960 - 32 SX-HX 14000 - 37 SZ-H Ring 15470 - 46 FX-H Ring 15500 - 50 SX-H Ring 15550 - 50 SX-H Ring Hyper 17000 - 70 SZ-H Ring 17930 - 61 SX-H WC 17931 - 61 SX-HG WC 17940 - 61 RX-H RE WC 18300 - 91 SZ-H Ring 18400 - 91 SZ-H PH-Hyper Ring 19044 - 91 SX-H Ring C Spec 19060 - 91 SX-H Ring C Spec w/Pump 34201 - FS-52 Surpass Heli Current Car/Buggy Engines 11241 - 12 CV 11242 - 12 CV-X 11290 - 12 CV-R w/10E 11293 - 12 CV-R (P) W/10C 11296 - 12 CV-RX w/10E 11297 - 12 CV-RX w/10A 11298 - 12 CV-RX (S) w/10E 11370 - 12 TZ 11371 - 12 TZ (S)-T 11373 - 12 TZ (P)-T 3-Port 11375 - 12 TZ (P)-T 5-Port 11376 - 12 TZ (P)-T3 Speed Tuned 11523 - 15 CV-X 11642 - 15 CV-RX (S) w/10ER 11930 - 18 TM T-Maxx 11931 - 18 TM Revo 11940 - 18 TZ(P) Turbo w/11K 11941 - 18 TZ(S) Turbo w/11L 11942 - 18 TZ Turbo w/11L 11943 - 18 TZ-TX w/11L 13610 - 21 RG 13611 - 21 RG (P) 13612 - 21 RG-X (P) 13630 - 21 RG-M 13631 - 21 RG-MX 13640 - 21 VG (P) 13641 - 21 VG (P)-X 13830 - 21 RZ-R (P) 13890 - 21 VZ-B V-Spec-T 13871 - 21 VZ-R Turbo II 13960 - 30 VG (P) 13980 - 30 VG (P) SR Savage 13970 - 30 VG (P)-X A oto silniki juz nie produkowane... Old Two-Stroke Airplane Engines 11129 - 10 FSR 11253 - 11 CZ PS Pylon 11300 - 10 FP 11303 - 10 FP RN 11700 - 15 FP 11703 - 15 FP RN 12311 - 20 FP 12312 - 20 FP RN 12331 - 25 FP 12332 - 25 FP RN 12615 - 25 FSR 12641 - 25 SF 12650 - 25 SF 12710 - 28 F 12840 - 25 VF 12920 - 32 F 13301 - 35 FP 13302 - 35 FP RN 13331 - 40 FP 13332 - 40 FP RN 14704 - MAX 40 RC 14901 - 40 FSR 15320 - 40 PS 15400 - 40 SF Ring 15410 - 40 SF 15420 - 46 SF Ring 15430 - 46 SF 15421 - 46 SF-P Ring 15435 - 46 SF-P 15460 - 46 FX 15334 - 46 VF 15119 - 50 FSR 16100 - 60 FP 16101 - 60 FP RN 16745 - 61 FSR ABC 16770 - 61 FSR 17104 - 61 VF ABC 17700 - 61 SF Ring 17702 - 61 SF 17710 - 61 SF-P Ring 17712 - 61 SF-P 17801 - 61 RF 17802 - 61 RF-P 17841 - 61 RF-P "Hanno Special" 17843 - 61 RF-P Ring "Hanno Special" 19200 - 108 FSR Ring 19300 - BGX-1 Ring Old 4-Stroke Airplane Engines 34000 - FS-70 Surpass 34100 - FS-26 Surpass 35400 - FS-90 (non-surpass) 35522 - FS-120SP Surpass 35500 - FS-120 (non-surpass) 35600 - FS-61 35800 - FS-48 Surpass 35521 - FS-120 II Surpass 35900 - FS-91 Surpass 36300 - FT-120 Old Control Line Engines 11310 - 10 FP-S 11312 - 10 FP-S RN 11363 - 12 TR (S) W/10M 11710 - 15 FP-S 11711 - 15 FP-S RN 12301 - 20 FP-S 12302 - 20 FP-S RN 12341 - 25 FP-S 12342 - 25 FP-S RN 13311 - 35 FP-S 13312 - 35 FP-S RN 13341 - 40 FP-S 13342 - 40 FP-S RN 14713 - MAX 40 15415 - 40 SF-S 15431 - 46 SF-S 15137 - 50 FSR-S Old Marine and Ducted Fan Engines 11280 - 12 CZ-M 11270 - 12 CZ-MX 11330 - 10 FP-M 12140 - 21 SE-M 12321 - 20 FP-M 12940 - 32 F-MX 13820 - 21 RX-M 13850 - 21 RZ-M 15325 - 40 VR-M 15361 - 46 VR-M 16728 - 46 VR-M ABC 15350 - 46 VR-DF 17171 - 61 VR-M 17212 - 65 VR-DF 17220 - 65 VR-M 17501 - 91 VR-DF Heat Sink Head Old Helicopter Engines 12900 - 32 F-H 12910 - 32 F-HS 12930 - 32 F-HX 15440 - 46 SF-H 17950 - 61 LX-H 16798 - 61 SFN-H w/6B carb 17910 - 61 SX-H 17140 - 61 RFN-H 17120 - 61 VF-H ABC 19040 - 91 SX-H Ring Old Car/Buggy Engines 11160 - 10 FSR-B 11170 - 12 LD 11180 - 12 LD-X 11200 - 12 CZ-1 11210 - 12 CZ-2 11220 - 12 CZ-R 12 CZ-R w/Kyosho Recoil 11222 - CZ-12Z 11245 - 12 CV (S) 11247 - 12 CV-X (S) 11273 - 12 CV Hyper w/10A 11273 - 12 CV-X Hyper w/10A 11277 - 12 CV Hyper w/10E 11279 - 12 CV-X Hyper W/10E 11291 - 12 CV-R (S) w/10E 11292 - 12 CV-R W/10A 11320 - 10 FP-B 11340 - 10 FP-BX 11360 - 12 TR w/10M 11361 - 12 TR w/10J 11362 - 12 TR (P) w/10J 11365 - 12 TR (P)-T Turbo Head 11369 - 12 TR R-Spec 11500 - 15 RX 11522 - 15 CV 11540 - 15 LD 11550 - 15 LD-X 11607 - 15 CV Hyper W/10A 11608 - 15 CV-X Hyper W/10A 11630 - 15 CV-R W/10E 11631 - 15 CV-R W/10C 11632 - 15 CV-R(P) W/10C 11633 - 15 CV-R (S) W/10E 11640 - 15 CV-RX W/10ER 11641 - 15 CV-RX W/10C 12120 - 21 SE-R 12130 - 21 SE-B 13801 - 21 RX-R 13840 - 21 RZ-B 13841 - 21 RZ-B (P) 13844 - 21 RZ-V99B 13845 - 21 RZ-V99B (P) 13861 - 21 RZ-V01B(P) 13860 - 21 RZ-V01B 13870 - 21 VZ-R (P) W/20K 13810 - 21 RX-B 13930 - 21 RF-B 13931 - 21 RF-B (P) 34141 - FS-26S-C 34150 - FS-26S-CX 35230 - FS-40S-C 35240 - FS-40S-CX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motyl Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 w sensie 40 AX czy całej serii AX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 Nigdy nie było silnika OS MAX 40 AX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 i tak nikt przy zdrowych zmyslach nie kupi jakiegostam latanego silnika na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 6 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 i tak nikt przy zdrowych zmyslach nie kupi jakiegostam latanego silnika na allegro Zobacz - już są chętni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artur Opublikowano 6 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2006 hehe ale ja mowie (znaczy pisze) o zdrowych zmyslach czy Ty bys cos takiego kupil?????? mysle ze nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modelmaniak Opublikowano 7 Grudnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2006 hehe ale ja mowie (znaczy pisze) o zdrowych zmyslach czy Ty bys cos takiego kupil?????? mysle ze nie Drogi Arturze. Nigdy w życiu nie kupie używanego motorka jesli nie znam jego pełnej historii. Oczywiście zdarzało mi się kupić uzywańca ale od kumpli z którymi wspólnie latamy... Siłą rzeczy więc, znałem historię silnika od zakupu przez docieranie itd. Takie "okazje" z allegro są wyjątkowo ryzykowne... Zwłaszcza kiedy sprzedający tak jak w tym przypadku twierdzi że sprzedaje OS'a40AX... Silnik którego nigdy nie wyprodukowano... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.