seba75 Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 Witam modelarzy! Po kilku latach czytania postów postanowiłem dołączyć do uczestników forum. Do modelarstwa wróciłem jakieś 3 lata temu po około 20 latach przerwy. Wcześniej skończyłem przygodę z modelami na F1A. Pamiętam czasy jak za balsę trzeba było słono płacić, papier japoński był na wagę złota i samemu robiło się haki dynamiczne do "A-dwójek". Obecnie jestem na etapie kilku elektryków w tym: EGPro, Acromaster, Polaris, Extrim3D, ExtraMX PA, latam również na hali oraz próbuje F3k (tu JJEdge). PFMRC traktuję jako źródło wiedzy, ciekawych doświadczeń i wskazówek, choć kilka kwestii mnie irytuje, np. zdrobnienia typu "nadajnik", "regiel" oraz posty nt wzmacniania podwozia (trzeba nauczyć się lądować). Liczę, że będę mógł pomóc swoim skromnym doświadczeniem, liczę też na pomoc bardziej doświadczonych. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skraf Opublikowano 2 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2013 choć kilka kwestii mnie irytuje, np. zdrobnienia typu "nadajnik" Hm, to jest zdrobnienie? Chyba jednak nadajnik jak już... raz posty nt wzmacniania podwozia (trzeba nauczyć się lądować). i nie żebym się czepiał, ale oh, jak dobrze, że od razu wszystko umiałeś. EDIT: zauważyłem, że jak napisze się A P K A to automatycznie jest zmiana na nadajnik.. no cóż... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...