staszczyk Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Cześć, ostatnimi dniami stałem się szczęśliwym posiadaczem aluli epp z pewnego polskiego sklepu, ale jako że w temacie dlg (no może prawie dlg ) jestem zupełnym nowicjuszem, to mam kilka pytań: 1) Czy robić jakikolwiek wznios na skrzydle, czy skleić obie połówki na "0"? 2) Jak poprowadzić dźwigarki? (w zestawie otrzymałem 2 pręty węglowe 1,3mm i 1 stalowy 1mm) 3) Czy aby sztywność lotek wykonanych z samego epp nie będzie za mała? Może wypadałoby je wzmocnić? 4) W jakiej odległości od natarcia powinien znajdować się środek ciężkości? Dla ciekawych dodam, że wyposażenie jakie planuję to: Odbiornik- rex 5 Serwa- 2x 9-cio gramowe chińczyki Akumulator Ni-Mh jeszcze do zrobienia, ale zapewne coś w okolicach 400 mAh Zdjęcia pojawią się... jak będzie co fotografować, bo póki co, czekam ze składaniem (swoją drogą, zestaw jest tak banalny, że 'budowa' zajmie może ze 2h) na rozwianie wszystkich wątpliwości:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek M Opublikowano 12 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2013 Nie znam się zabardzo na dlg ale zbudowałem już kilka kombatów ESA i tam nie było potrzebne wzmocnienie lotek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rapier Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 skrzydla zapewne powinny byc sklejone ze soba na 0 ale klejenie ma sie odbyc na gornej powierzchni. tzn. sklejamy polowki kladac je na rownej powierzchni "do gory nogami" sprawi to ze gorna powierzchnia bedzie prosta a na dolnej pojawi się wznios. co do SC to producent powinien podawać takie dane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...