Volleyboy Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Panowie! Kolega posiada model F1. I zaśila go coś takiego: Zero jakiegokolwiek opisu itp. Czy ktoś z Kolegów wie co to może być? jaka pojemność itp? ( jestem zielony w tym temacie ) Z góry dziękuje za odpowiedzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Jak widać na zdjęciu jest to pakiet akumulatorów, zapewne niklowo-kadmowych, wysokoprądowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Marcin tyle to wiem że to pakiecik chodziło mi raczej o jego dane (przybliżone) i ewentualnie czy można to zastąpić jakimś Lipolem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Proponuje zmierzyć napięcie na początek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Sęk w tym właśnie że nie mam czym zmierzyć jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robroy67 Opublikowano 28 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 O ile się nie mylę to jedno takie ogniwo ma napięcie 1.2V,więc lipolek 2s będzie odpowiednim zamiennikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Volleyboy Opublikowano 28 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2013 Czy ktoś z Kolegów mógłby potwierdzić powyższą odpowiedź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...