Air Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Jest jeszcze kwestia tego, że pakiet akumulatorów czy w pełni naładowany czy też rozładowany zawsze waży tyle samo, a alternator generuje obciążenie dla silnika w momencie gdy sam jest obciążony (im większy pobór prądu przez model tym większe obciążenie dla silnika przez alternator). Dodatkowy akumulator podłączony równolegle do takiego alternatora raczej byłby chyba wskazany jako bufor... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 2 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 Nawet ciekawe ale mnie bardziej by interesowal taki uklad dynastartera . Byl to alternator z rozrusznikiem dawne auta DKW takie rozwiaznie mialo Ciekawe kiedy to bedzie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utopia Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 DKW miały- ale wyszło to z użycia z powodu bardzo małej sprawności w obydwu przypadkach ani to dobry rozrusznik ani dobra prądnica .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 23 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2009 ale za to powodowały zginanie wału :cry: (miałem DKW rocznik 1941 blaszankę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek_Spy Opublikowano 24 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2009 taaaaa wiecznie zle ale teraz sa troszke inne rozwiazania i inna elektronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.