azala Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 witam; proszę o podpowiedzi z opisami jak zmodyfikować sky lady aby wykrzesać z niej więcej możliwości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 zmien silnik na bezszczotkowy z odpowiednim regulatorem to na pewno wydłuży czas lotu. Co prawda obniży poziom gotówki w portfelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
azala Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 a jaki silnik konkretnie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
attyla Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Dobre pytanie ? Waga skylady to według sklepu 630 gram , ale nie wiem jak wygląda mocowanie śmigła ani jaka jest średnica ośki silnika (nigdy nie miałem silnika szczotkowego) chyba 2,3 mm ale nie jestem pewien, zmierz i podaj , podaj też jaka jest średnica śmigła i jego skok , no i najważniejsze podaj ile możesz na to wszystko wydać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Tylko jak wymienisz na bezszczotkę to będzie problem wyważyć model (oryginalna 480 jest bardzo cieżka). Już teraz aku jest przy silniku, chyba że zdecydujesz się zmienic akumulator ale jak już to na lipola i znowu problem bo ładowarka. Tak że koszt się zwiększy. Byłoby to dobre rozwiązanie na przyszłość. Drugi problem do mocowanie silnika i komora silnika. Jest ona z przodu bardzo wąska przez co ciężko bedzie dobrać tani silnik 3f. Trzeci problem kadłub jest zrobiony z tworzywa do którego żaden klej nic nie przyklei (to jest polipropylen jak na butelki do szamponu) tak że przeróbka przodu kadłuba raczej odpada. Może lepiej narazie zostać przy tym co jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piejar Opublikowano 17 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2008 Poszukując info o Sky Lady znalazłem taką czeską stronkę. Temat, który Ciebie interesuje jest na tym linku: http://skylady.blog.cz/0701/skylady-uprava-na-stridavy-pohon Widać, że montaż wykonano w oparciu o jakąś mocną podkładke wstawioną od środka, w dziób szybowca. Wycięcie dziobu i próby zrobienia innego mocowania są raczej karkołomne. Moja Lady leży i czeka na bezwietrzną pogodę. Na bardziej wietrzne warunki zamówiłem sobie Cessnę 182 na HobbyCity - za kilka tygodni okaże się czy i jak bardzo się myliłem z tym wiatrem :?. W ramach zabaw przerabiam styropianowego zabawkowego Nikko Air Racera na sterowanie 3CH. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piejar Opublikowano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2008 W końcu po wielu upadkach i demolkach udało mi się polatać moją Sky Lady. Niestety - sensowne latanie przyszło dopiero po wymianie silnika (na bezszczotkowy), regulatora i akumulatora na lipol. Śmogło też inne - Graupner 8x4,5 , składane. Teraz model rwie w górę jak szalony i daje sie latać przy wietrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piejar Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Hej hej! Wątek martwy :crazy: A ja dziś polatałem i nawet termikę złapałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leda_g Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2008 Więcej o modyfikacji i przeróbkach SL tutaj http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=7138 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.