batman Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Mam nadzieje że się wszystkim szybko wgrywa. :lol2: Konstruktywna krytyka mile widziana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barlu Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 W niektórych miejscach wydaje mi się dziwne malowanie :roll: Na drugim zdjęciu ten czołg mógł by nie mieć szarego po boku tak dużo. Nie znam się aż tak, ale ogółem jest spoko. (sam lepszego nie zrobię :mrgreen: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 no no niezła kolekcja tylko ci niemiecy radiotelegrafiści jakieś takie dziwne te mundury mają ! ale reszta rewelcja. U mnie od roku czeka klika modeli na zrobienie ale teraz mam nowy sztański pomysł aby zbudować "Elektrosadzarke" do trawy co by lepiej wyglądała a nie jak farbowane trociny ! Czy zabudowania są kupione czy robione od podstaw ? opis TU http://www.forum.martel.pl/viewtopic.php?t=8414 a efekt tu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
batman Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Z tymi kolorami to bywało różnie. Te modele były robione w przedziale 15 lat!! Zabudowania to zestawy: dom był to Polski zstaw z gipsu do zmontowania i malowania następne to zestawy plastikowe chyba ITALIERI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Zawsze byłem pełen podziwu dla modelarzy zajmujących się modelarstwem redukcyjnym.Jest to naprawdę piękna sztuka ale ma podstawową wadę -nie lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...