slawekk Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Jw chodzi mi o to ze przy ladoaniu kombata urywa mi smiglo czy jest jakas zasada ustawiania smigla zeby po zgasnieciu silnika ustawilo sie w poziomie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zefirek Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Tak, należy je odpowiednio przykręcić uwzględniając położenia tłoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alenik Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Przekręcam wał do "delikatnego" oporu. Ustawiam śmigło poziomo. Oddaje odrobinkę na wale - śmigło pozostaje w poziomie. Dokręcam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Albo przestaję stosować APC i problem z głowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr T. Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Czy tak, czy tak śmigło wyrywa. Traci na tym też silnik i model Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Czy tak, czy tak śmigło wyrywa. Traci na tym też silnik i model więc naucz się wreszcie lądować tak żeby nie tracić śmigieł i nie uszkadzać modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr T. Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 Ta wypowiedź chyba nie jest skierowana do mnie? Ja tylko stwierdziłem, że bez znaczenia na to, czy smiglo to apc czy inne,przy złym jego ustawieniu, zostanie ono wyrwane. A to boli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 kolego Piotrze,swój post sformułowałeś tak jakby to był też i Twój problem więc ja udzieliłem odpowiedzi. kiedyś latałem samolotami bez podwozia,podchodząc do lądowania zmniejszałem obroty silnika i tuż przed przyziemieniem gasiłem silnik i lekko zaciągałem ster wysokości. model siadał łagodnie na brzuchu na trawie a o uszkodzeniu śmigła nie było mowy.do takich lotów bez podwozia najlepsze są śmigła NYLON,są bardzo elastyczne i nie pękają przy twardszym lądowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawekk Opublikowano 27 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Czy moze ktos z was mi dokladnie opisac sposob ustawiwnia a nie rozwijac bez sensu temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_t Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 Adam opisał Ci to dokładnie. Takie ustawienie może być pomocne przy śmigłach APC bo są kruche jak nieszczęście ale gwarancji nie ma, że się dobrze ustawi. Śmigła Master Airscrew nie łamią się nawet jak są ustawione byle jak a lądowanie odbywa się w nierównym terenie i możesz mi wierzyć na słowo. Po prostu ustaw tak, żeby przy wyczuciu pierwszego objawu oporu (kompresji) śmigło było poziomo. A jak chcesz mieć 100% spokoju to załóż żółtego Kavana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi