majsterkowicz170 Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Chcę przerobić model Model rzutek - Fox - szybowiec na zdalnie sterowany i chciałbym się dowiedzieć czy do tego może być bateria li-poly 3.7v 1000mah i silnik o napięciu 25v jeżeli się nie nadaje to czy mugłby mi ktoś podpowiedzieć jaka bateria się nadaje i jaki silnik??
Francka Opublikowano 5 Listopada 2013 Opublikowano 5 Listopada 2013 Masz opisane na forum http://pfmrc.eu/index.php?/topic/7262-multiplex-fox/ Wyposażenie - 2 servo 3.7g - 1 Hxt brushless 24g, 1300 Kv - 1 6A ESC - 1 Corona RX 4 ch. - 1 300 mah Lipo (hyperion) - 7x4 prop (again this is what I have in hand)
majsterkowicz170 Opublikowano 6 Listopada 2013 Autor Opublikowano 6 Listopada 2013 dziękuje bardzo tylko jeszcze nie wiem jaki do tego pilot
majsterkowicz170 Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Opublikowano 15 Listopada 2013 a jak ładować ten model? bo nie wiem jaka do tego ładowarka i gdzie ją podczepić żeby się ładowało
Francka Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 Każda ładowarka modelarska np: http://abcrc.pl/Ladowarka-IMAX-B6-AC http://abcrc.pl/ladowarka-IMAX-B6
Zefirek Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Więcej czytaj, mniej pytaj Ogólne zasady doboru silników elektrycznych: średnio się przyjmuje że na 1kg samolotu typu trenerek potrzeba około 200W mocy silnika - dla akrobata jest to 400W a modelu 3D min 500W do modeli treningowych i nie wymagających dużego nadmiaru mocy, stosuje się górną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych. do modeli akrobacyjnych, makiet akrobacyjnych, modeli szybkich oraz modeli z zapotrzebowaniem na większy nadmiar mocy, stosuje się dolną granicę zalecanej masy modelu podaną w danych technicznych. w przypadku mniejszej ilości celi zasilających, napęd będzie miał niższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu). w przypadku większej ilości celi zasilających, napęd będzie miał wyższe obroty, a w zależności od średnicy śmigła, większy lub mniejszy pobór prądu (większa średnica – większy pobór prądu). śmigła o mniejszej średnicy, a co za tym idzie większej prędkości obrotowej, dają w rezultacie większą prędkość modelu. śmigła o większej średnicy, a co za tym idzie mniejszej prędkości obrotowej, dają w rezultacie mniejszą prędkość modelu. im większy pobór prądu, tym krótszy czas działania zespołu napędowego, co powoduje konieczność częstszej wymiany źródeł zasilania. zastosowanie napędu z większą ilością celi zasilających, z jednej strony podnosi moc zespołu napędowego, ale z drugiej zwiększa się zapotrzebowanie na tą moc w związku z większą masą całkowitą. W związku z tym, nie zawsze stosowanie maksymalnej ilości celi zasilających daje najlepsze rezultaty. Zasada ta ma zastosowanie szczególnie w modelach o małej masie (do 2000g).
Rekomendowane odpowiedzi